カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~Where We Land~ Ed Sheeran

 

 

 

 



 

 

Treat me beneath this clear night sky

 

この澄んだ夜空の下へ僕をもてなしてよ

 

 

And I will lie with you

 

そして、僕はキミと一緒に寝転ぶんだ

 

 

I start to feel those butterflies

 

蝶が暴れだすようにドキドキし始めてる

 

 

When I'm next to you

 

キミの隣にいる時は

 

 

 

 

Tell me your secrets

 

キミの秘密を教えてよ

 

 

Give me a friend

 

友達になって

 

 

Let all the good times flood in

 

これまでのいい思い出が溢れかえるままにしよう

 

 

Do I love you? do I hate you?

 

僕はキミを愛してるのかな?キミを嫌ってるのかな?

 

 

I can't make up my mind

 

自分の気持ちがわからないんだ

 

 

So let's free fall and see where we land

 

だから、ただ自由に落ちるまままにさせて何処に辿り着くのか見てみようよ

 

 

 

 

 

 

 

It's been this way since we were young

 

僕達は小さい頃からこんな感じだよね

 

 

We'll fight and then make up

 

喧嘩しては仲直り

 

 

I'll breathe your air into my lungs

 

呼吸をしてキミの空気を僕の肺へ送り込むよ

 

 

When I feel your touch

 

キミが僕に触れたって感じる時に

 

 

 

 

Tell me your secrets

 

キミの秘密を教えて

 

 

Give me a friend

 

友達になって

 

 

Let all the good times flood in

 

これまでのいい思い出が溢れかえるままにしようよ

 

 

Do I love you? do I hate you?

 

僕はキミを愛してるのかな?嫌ってるのかな?

 

 

I can't make up my mind

 

自分の気持ちがわからないよ

 

 

So let's free fall and see where we land

 

だから、ただ自由に落ちるままにさせて何処に行くのか見てみようよ

 

 

 

 

 

 

 

Da da da da, da da da da 

 

 

 

 

Da da da da 

 

 

 

 

Da da da da, da da da da

 

 

 

 

Da da da da

 

 

 

 

 

 

Tell me your secrets

 

キミの秘密を教えて

 

 

Give me a friend

 

友達になって

 

 

Let all the good times flood in

 

これまでのいい思い出が溢れかえるままにしようよ

 

 

Do I love you? do I hate you?

 

僕はキミを愛してるのかな?嫌ってるのかな?

 

 

I can't make up my mind

 

自分の気持ちがわからないよ

 

 

So let's free fall and see where we land

 

だから、ただ自由に落ちるままにさせて何処に行くのか見てみようよ

 

 

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

 

See You Tomorrow