カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~Screw Juice~ Juice WRLD

 

 

 

 

 

I'm apart, I'm exposed

 

僕はボロボロで無防備さ

 

 

I'm the flaw, hell if I know

 

僕は欠陥品だ、気づいてたら

 

 

I'm the cause, the cuts, and the deep wounds

 

傷が深いのは自分のせいだけど

 

 

I made it this far

 

でもここまでやってきた

 

 

If I can, then you can too

 

もしも僕にもできるのなら、キミにもできるさ

 

 

If I can, then you can too

 

僕にもできたんだ、キミにもできるよ

 

 

If I can, then you can too, woo

 

僕にもできるから、キミにもできるさ

 

 

 

 

 

 

 

Been a long fight (ah), still no truce (oh yeah)

 

随分喧嘩が長引いてるけど、休戦なんてこともない

 

 

Been a long night, sippin' on chop and screw juice

 

長い夜さ、ジュースでも飲もう

 

 

She said she wanna screw Juice

 

彼女はジュースとしたいって

 

 

Her boyfriend like, "Screw Juice"

 

彼女は「ファックジュース」とか言ってるけど

 

 

Hit her with the ooh-la-la

 

ooh-la-laって感じで彼女をぶって

 

 

Then hit him with the doom-doom

 

doom-doomって感じで彼にキメよう

 

 

Everyday my heart racin', Lamborghini, shit on vroom-vroom

 

毎日、ランボルギーニのように早く僕の心臓は脈打って

 

 

Everyday my heart racin', for no reason, what have I come to?

 

毎日、特に理由もないんだ、僕は一体どうなってるのかな?

 

 

Yeah, what have I turned to?

 

そう、僕はどうなったのかな?

 

 

A lot of people turned they back on me, what if I turn too?

 

大勢の奴らに見捨てられて、僕もそんなやつになってしまったら?

 

 

Man, fuck that shit, I gotta stay true

 

クソだよ、僕は正直に生きる

 

 

Sippin'  on Actavis in my panic room

 

シェルターで薬をやるんだ

 

 

 

 

I'm apart, I'm exposed

 

僕はボロボロで無防備さ

 

 

I'm the flaw, hell if I know

 

僕は欠陥品だ、気づいてたら

 

 

I'm the cause, the cuts, and the deep wounds

 

傷が深いのは自分のせいだけど

 

 

I made it this far

 

でもここまでやってきた

 

 

If I can, then you can too

 

もしも僕にもできるのなら、キミにもできるさ

 

 

 

 

 

 

Drugs in my hand, what I'm gon' do? (yeah)

 

手には薬、僕は何をするつもりなのかな?

 

 

I'm a high guy, kinda fly too

 

ハイなんだ、空も飛べそうな気分で

 

 

Cupid did a drive-by, shot me from the sunroof

 

キューピッドが車で立ち寄って、サンルーフから撃ったニガーに10発当たった

 

 

Hit a nigga ten times, Gucci shirt, I bled through

 

グッチのTシャツが血塗れになったよ

 

 

Stains, stains, stains, stains, blood in the rain

 

シミだらけ、雨の中血が流れて

 

 

Shame, shame, shame, shame

 

恥だらけで

 

 

He used my chest as a firing range

 

彼は僕の胸の射撃の練習として使ったんだ

 

 

Um, fire away

 

銃撃戦さ

 

 

I'm feeling low, so I feel like I'm gon' get higher today, ayy

 

落ち込んでるんだ、だから今日はハイになりたい気分さ

 

 

Click-clack, fire away

 

バンバン撃ちまくって

 

 

Night crawlin' me and Michael Myers on a double date

 

夜のドライブ、僕とブギーマンのダブルデー

 

 

 

 

I'm apart, I'm exposed

 

僕はボロボロで無防備さ

 

 

I'm the flaw, hell if I know

 

僕は欠陥品だ、気づいてたら

 

 

I'm the cause, the cuts, and the deep wounds

 

傷が深いのは自分のせいだけど

 

 

I made it this far

 

でもここまでやってきた

 

 

If I can, then you can too

 

もしも僕にもできるのなら、キミにもできるさ

 

 

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

 

See You Tomorrow