カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~Good Times Bad Times~ Led Zeppelin

 

 


 

In the days of my youth

若い時

 

I was told what it means to be a man

一人前の男になるための意味を人に教えられたんだ

 

Now I've reached that age

今は自分もそんな歳になった

 

I've tried to do all those things the best I can

やれるだけのことはやってきた

 

No matter how I try

でもどれだけやっても

 

I find my way into the same old jam

いつも元の木阿弥なんだ

 

 

 

Good times, bed times, you know I've had my share

いい時も悪い時も、これが僕の取り分ってことさ

 

Well, my woman left home for a brown-eyed man

そう、僕の彼女が出て茶色い目の男の所に行っても

 

But I still don't seem to care

僕は全然気にしないんだ

 

 

 

Sixteen, I fell in love with a girl as sweet as could be

16歳の時、とてつもなく可愛い女の子と恋に落ちたんだ

 

It only took a couple of days til she was rid of me

でも、ほんの数日後には離れ離れで

 

She swore that she would be all mine and love me til the end

彼女は僕にぞっこんなんだ、最後まで僕を愛しぬくって誓ったのにね

 

But when I whispered in her ear, I lost another friend, oh

でも、僕の方から耳に囁きかけた時には彼女を失ってたんだ

 

 

 

Good times, bed times, you know I've had my share

いい時も悪い時も、これが僕の取り分ってことさ

 

Well, my woman left home for a brown-eyed man

そう、僕の彼女が出て茶色い目の男の所に行っても

 

But I still don't seem to care

僕は全然気にしないんだ

 

Good times, bed times, you know I've had my share

いい時も悪い時も、これが僕の取り分ってことさ

 

Well, my woman left home for a brown-eyed man

そう、僕の彼女が出て茶色い目の男の所に行っても

 

But I still don't seem to care

僕は全然気にしないんだ

 

 

 

I know what it means to be alone

1人になるってどう言うことかわかってる

 

I sure do wish I was at home

家にいた方がどれだけいいことなのかも

 

I don't care what the neighbors say

隣人が何を言っても気にしない

 

I'm gonna love you each and every day

毎日、いつでもキミを愛してる

 

You can feel the beat within my heart

僕の鼓動を感じるだろ?

 

Realize, sweet babe, we ain't ever gonna part

わかってくれ、僕達は離れ離れになっちゃダメなんだよ

 

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

See You Tomorrow