カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~Better Days~ Liam Gallagher

 

 

 

There I'll be better days when the sun gets into you

太陽がキミを照らす時、もっといい日になるさ

 

And the shadows of your heart

キミの心の影が

 

There'll be better days when my love will find you

僕の愛がキミを見つける時、もっといい日になるから

 

Even though we're miles apart

僕達がたとえ何マイル離れてても

 

Like an aeroplane, as the world fades out

飛行機みたいに世界がフェードアウトいていくみたいに

 

And there's a new world yet to come

そして、新しい世界がやってくるんだ

 

And all your pain will release at night

キミの痛みは夜になったら全て良くなるから

 

Into the arms of the chosen one

選ばれた人の腕の中で

 

If you're lost, I'll find you there

もしもキミが迷子になっても、僕がキミを見つけ出すよ

 

With the sunlights in your hair

太陽の光がキミの髪を照らしながら

 

And the sadness washed away by the rain

悲しみは雨で洗い流される

 

 

 

Believe me

僕を信じて

 

Believe me

信じてよ

 

 

 

You say you can't open up you're eyes 'cause you're reelin'

キミが目を開けてられないって言うのはキミがよろけてるからかな

 

Baby, try to remember, it's just a feelin'

ベイビー、思い出してよキミのせいだって

 

And there'll be better waves that begin to wet

いい波が流れ始めて、キミを濡らすだろう

 

Gone through the wasteland of your mind

キミの心の荒地を駆け抜けていく

 

Through the Milky Way, oh, my love will hold you

天の川を抜けて、僕の愛がキミを抱くよ

 

Hope it gets you through the night

キミがこの夜を超えられるように祈ってる

 

Don't believe the little lies

小さな嘘を信じないで

 

Underneath the darkened skies

暗くなった空の下で

 

Stand up, I'll meet you there in the rain

立ち上がって、この雨の中で会おう

 

 

 

Believe me

僕を信じて

 

Believe me

信じてよ

 

 

 

Come on, you know

来て、わかるよね

 

Come on, you know

来て、わかるよね

 

Come on

おいでよ

 

 

 

If you're lost, I'll find you there

もしもキミが迷子になっても、僕がキミを見つけ出すよ

 

With the sunlights in your hair

太陽の光がキミの髪を照らしながら

 

And the sadness washed away by the rain

悲しみは雨で洗い流される

 

 

 

Believe me

僕を信じて

 

Believe me

信じてよ

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

See You Tomorrow