カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~Strange Days~ The Doors

 

 


 

Strange days have found us

奇妙な日々が僕達を見つけたんだ

 

Strange days have tracked us down

奇妙な日々が、僕達を追い詰めたんだ

 

They're going to destroy

僕達の何気ない楽しみを

 

Our casual joys

壊そうとしてるんだ

 

We shall go on playing

遊びを続けよう

 

Or find a new town

それか新しい街を探すんだ

 

Yeah!

なあ!

 

Strange eyes fill strange rooms

奇妙な目が奇妙な部屋を埋め尽くして

 

Voices will signal their tired end

疲れ果てた結末を告げる声が聞こえるだろう

 

The hostess is grinning

ホステスはニヤって笑ってて

 

Her guests sleep from sinning

客は罪を犯して眠ってる

 

Hear me talk of sin

罪の話をするから聞いて

 

And you know this is it

わかるだろ、これがまさにそうなんだ

 

Yeah!

そうさ!

 

Strange days have found us

奇妙な日々が僕達を見つけたんだ

 

And through their strange hours

その奇妙な時間を通して

 

We linger alone

僕達だけが居残る

 

Bodies confused

体は混乱して

 

Memories misused

記憶は悪用される

 

As we run from the day

昼間から石のように冷たい奇妙な夜に

 

To a strange night of stone

僕達が逃げる前にね

 

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

See You Tomorrow