カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~Down~ Mod Sun

 

 

 

I can't get the smell of you off my sheets

僕のシーツからキミの香りを感じるよ

 

I clean them every day, but it just won't leave

毎日洗ってるのに、まだ残ってるんだ

 

I stay awake, I'm so afraid to fall asleep

目は冴えてる、眠ることが怖い

 

'Cause I see your face every night in my dreams

だって毎晩夢でキミの顔が見えるから

 

Which turn into a nightmare

毎日、悪夢に変わる

 

You don't fight fair

僕は納得してないよ

 

I've been dealing with your type all my life, yeah

僕の人生の中で、キミみたいなタイプと関わって来たけど

 

Oh, my God, she's an angel

彼女は天使なのかな

 

Or a devil in disguise wearing a halo

それとも変装しただけの光輪を持った悪魔なのかな

 

 

 

And we had it all

僕達は完璧だった

 

Something so much different

時々、いろんな違いがあったから

 

And we lost it all

そして、全てを失った

 

I thought we were different

僕達は違うって思ってたのに

 

The world keeps falling down around us

僕達の世界は崩れ落ちてく

 

Down around us, don't around us 

僕達は

 

The world keeps falling down around us

僕達の世界は

 

The world keeps falling down, down, down

崩れ落ちていくんだ

 

 

 

Sometimes, I wish we didn't meet 

時々、会わなきゃよかったって思うんだ

 

I think about how much different my life would be

そうすれば僕の人生も違ったろうね

 

But you're the only one who truly knows me

でも、キミだけがホントの僕を知ってるんだ

 

And I still see you every night

毎晩、キミの姿が見えるよ

 

'Cause you're the girls of my dreams

だって、キミは僕が夢見た人だから

 

And the girl of my nightmare

キミは悪夢でもある

 

'Cause you don't fight fair

僕は納得してないんだ

 

I've been dealing with your type all my life, yeah

僕の人生の中で、キミみたいなタイプと関わって来たけど

 

Oh, my God, she's an angel

彼女は天使なのかな

 

Or a devil in disguise wearing a halo

それとも変装しただけの光輪を持った悪魔なのかな

 

 

 

And we had it all

僕達は完璧だった

 

Something so much different

時々、いろんな違いがあったから

 

And we lost it all

そして、全てを失った

 

I thought we were different

僕達は違うって思ってたのに

 

The world keeps falling down around us

僕達の世界は崩れ落ちてく

 

Down around us, don't around us 

僕達は

 

The world keeps falling down around us

僕達の世界は

 

The world keeps falling down, down, down

崩れ落ちていくんだ

 

And we had it all

僕達は完璧だった

 

Something so much different

時々、いろんな違いがあったから

 

And we lost it all

そして、全てを失った

 

I thought we were different

僕達は違うって思ってたのに

 

The world keeps falling down around us

僕達の世界は崩れ落ちてく

 

Down around us, don't around us 

僕達は

 

The world keeps falling down around us

僕達の世界は

 

The world keeps falling down, down, down

崩れ落ちていくんだ

 

 

 

Down, down, down

落ちていくんだ

 

Down, down, down

落ちていくんだ

 

Down, down, down

落ちていくんだ

 

The world keeps falling

世界は崩れ落ちて

 

Down, down, down

落ちていくんだ

 

Down, down, down

落ちていくんだ

 

Down, down, down

落ちていくんだ

 

The world keeps falling

世界は崩れ落ちていくんだ

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

See You Tomorrow