カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~Father Of All~ Green Day

 

 

  

 

I woke up to a message of love

愛のメッセージで起きた僕

 

Choking up on the smoke from above

下りてきた煙にむせながら

 

I'm obsessed with the poison and us

毒されそうな自分達のことをずっと考えてるんだ

 

What a mess cause there's no one to trust

信じれるものがないなんてめちゃくちゃ

 

 

 

Huh-uh, come on honey

なあ、来いよ

 

Huh-uh, count your money

金を数えて

 

Huh-uh, what's so funny?

何がそんなにおかしいの?

 

There's a riot living inside of us

僕達の中には暴動が宿ってるんだ

 

 

 

I got paranoia, baby

僕は妄想が激しくて

 

And it's so hysterical

ヒステリックなほどに

 

Crackin' up under the pressure

プレッシャーで参ってる

 

Looking for a miracle

奇跡を待ってるんだ

 

 

 

Huh-uh, come on honey

なあ、来いよ

 

Huh-uh, count your money

金を数えて

 

Huh-uh, what's so funny?

何がそんなにおかしいの?

 

There's a riot living inside of us

僕達の中には暴動が宿ってるんだ

 

 

 

I'm impressed with the presence of none

存在のなさを感じてるよ

 

I'm possessed from the heat of the sun

太陽の熱で気が狂いそうさ

 

Hurry up 'cause I'm making a fuss

急いで、僕がやってやるから

 

Fingers up 'cause there's no one to trust

中指を立てて、信じられる奴はいないからな

 

 

 

Huh-uh, come on honey

なあ、来いよ

 

Huh-uh, count your money

金を数えて

 

Huh-uh, what's so funny?

何がそんなにおかしいの?

 

There's a riot living inside of us

僕達の中には暴動が宿ってるんだ

 

 

I got paranoia, baby

僕は妄想が激しくて

 

And it's so hysterical

ヒステリックなほどに

 

Crackin' up under the pressure

プレッシャーで参ってる

 

Looking for a miracle

奇跡を待ってるんだ

 

 

 

Huh-uh, come on honey

なあ、来いよ

 

Huh-uh, count your money

金を数えて

 

Huh-uh, what's so funny?

何がそんなにおかしいの?

 

There's a riot living inside of us

僕達の中には暴動が宿ってるんだ

 

Huh-uh, come on honey

なあ、来いよ

 

Huh-uh, count your money

金を数えて

 

Huh-uh, what's so funny?

何がそんなにおかしいの?

 

There's a riot living inside of us

僕達の中には暴動が宿ってるんだ

 

Huh-uh, come on honey

なあ、来いよ

 

Huh-uh, count your money

金を数えて

 

Huh-uh, what's so funny?

何がそんなにおかしいの?

 

There's a riot living inside of us

僕達の中には暴動が宿ってるんだ

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

See You Tomorrow