カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~Mama~ Clean Bandit

 

 

 

 

Oh mama, hola, hola, hola

ママ

 

Don't know what this is

これが何なのかわからないんだ

 

Oh mama, hola, hola, hola

ねえ、ママ

 

Oh, what do I do now?

どうしたらいいの?

 

 

 

I see my body in a different light, ay ay ay

今僕は、違う光に照らされて

 

As if woke up in a different life

目が覚めたら生まれ変わって、違った人生を生きるみたいに

 

Feels like I'm walking with my heart on fire

心が燃え上がった状態で歩いてるみたい

 

Somebody pass me the water 'cause I'm burning

誰か僕に水をくれないかな?だって燃え上がってるから

 

'Cause a little bit's turning into a lot

だって、少しの積み重ねが大きくなって

 

There's no way I'll be turning the feeling off

この気持ちを鎮めることが出来ないんだよ

 

Guess I'm everything that I thought I was not

恐らく、僕は思ってた自分と全然違うんだよ

 

 

 

Tell me, tell me

僕に教えて

 

Oh mama, hola, hola, hola

ママ

 

Don't know what this is

これが何なのかわからないんだ

 

What do I do now, do now, do now

どうしたらいいのかな

 

Do with all of this?

こんなに多くのことを

 

All of these new emotions

こんな感情は全て

 

I let them out in the open

全て曝け出すんだ

 

Oh mama, hola, hola, hola

ママ、ねえ

 

Oh, what do I do now?

今度はどうしたらいいのかな?

 

 

 

I've never felt so good

こんないい気分になったことはなくて

 

I feel so soft

穏やかになった気分さ

 

And now I know myself, I know my spots

今は自分のことがわかるよ、立場もわかってるよ

 

I didn't know that I could have these thoughts

自分がこんなふうに考えられるなんて知らなかったよ

 

Somebody pass me the water 'cause I'm burnin'

誰か、僕に水をくれないかな?だって燃え上がってるんだから

 

'Cause a little bit's turning into a lot

だって、少しの積み重ねが大きくなって

 

There's no way I'll be turning the feeling off

この気持ちを鎮めることが出来ないんだよ

 

Guess I'm everything that I thought I was not

恐らく、僕は思ってた自分と全然違うんだよ

 

 

 

Tell me, tell me

僕に教えて

 

Oh mama, hola, hola, hola

ママ

 

Don't know what this is

これが何なのかわからないんだ

 

What do I do now, do now, do now

どうしたらいいのかな

 

Do with all of this?

こんなに多くのことを

 

All of these new emotions

こんな感情は全て

 

I let them out in the open

全て曝け出すんだ

 

Oh mama, hola, hola, hola

ママ、ねえ

 

Oh, what do I do now?

今度はどうしたらいいのかな?

 

 

 

Everything I thought I knew about me's upside down

僕が知ってた自分のことが真逆なんだ

 

Everything is changing, but I think I love it now

全てが変わるけど、それが最高だって思うんだ

 

 

 

Oh mama, hola, hola, hola

ママ

 

Don't know what this is

これが何なのかわからないんだ

 

What do I do now, do now, do now

どうしたらいいのかな

 

Do with all of this?

こんなに多くのことを

 

All of these new emotions

こんな感情は全て

 

I let them out in the open

全て曝け出すんだ

 

Oh mama, hola, hola, hola

ママ、ねえ

 

Oh, what do I do now?

今度はどうしたらいいのかな?

 

 

 

All of these new emotions

こんな感情は全て

 

I let them out in the open

全て曝け出すんだ

 

Oh mama, hola, hola, hola

ママ、ねえ

 

Oh, what do I do now?

今度はどうしたらいいのかな?

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

See You Tomorrow