カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~Love Me Like There's No Tomorrow~ Freddie Mercury

 

 

 

You had to kill the conversation 

キミは話しを切らないといけなかったんだ

 

You always had the upper hand

キミはいつも上に立ってて

 

Got caught in love and stepped in sinking sand

恋に巻き込まれて、沈む砂に足を踏み入れて

 

You had to go and ruin all our plans

どこかにいって予定を潰さなきゃよかったよ

 

Packed your bags and you're leaving home

キミは荷物をまとめて家を出ようとして

 

Got a one-way ticket and you're all set to go

片道切符を買って、準備は整ったよ

 

But we have one more day together, so

でも僕達は、もう1日一緒にいられるんだから

 

 

 

Love me like there's no tomorrow

明日が無いみたいに、僕を愛してよ

 

Hold me in your arms, tell me you mean it

抱きしめて本気だって言って欲しいんだ

 

This is our last goodbye and very soon it will be over

これが最後の別れさ、もう終わってしまうよ

 

But today just love me like there's no tomorrow

でも今日、明日なんて無いかのように愛してよ

 

 

 

I guess we drift alone in separate ways

僕達はそれぞれ別々の道へ行くんだろう

 

I don't have all that far to go

そんなに遠くには行かないさ

 

God knows I learnt to play the lonely man

孤独な男を演じることを覚えたのは誰も知らなくて

 

I've never felt so low in all my life

人生でこんなに落ち込んだことはないよ

 

We were born to be just losers

僕達はただの敗者になるために生まれてきたんだ

 

So I guess there's a limit on how far we go

だから、どこまで行くのかには限界があるよ

 

But we only have one more day together, so

でも僕達は、もう1日しか一緒にいられないからね

 

 

 

Love me like there's no tomorrow

明日が無いみたいに、僕を愛してよ

 

Hold me in your arms, tell me you mean it

抱きしめて本気だって言って欲しいんだ

 

This is our last goodbye and very soon it will be over

これが最後の別れさ、もう終わってしまうよ

 

But today just love me like there's no tomorrow

でも今日、明日なんて無いかのように愛してよ

 

 

 

Tomorrow god knows just where I'll be

明日、僕がどこにいるかなんて誰も知らないんだ

 

Tomorrow who knows just what's in store for me

明日、何が僕を待ち受けてるのか誰も知らないんだ

 

Anything can happen

どんなこともあり得て

 

But we only have one more day together

でも僕達は、もう1日しか一緒にいられないんだ

 

Just one more day forever, so

ただ後もう1日だけ、だから

 

 

 

Love me like there's no tomorrow

明日が無いみたいに、僕を愛してよ

 

Hold me in your arms, tell me you mean it

抱きしめて本気だって言って欲しいんだ

 

This is our last goodbye and very soon it will be over

これが最後の別れさ、もう終わってしまうよ

 

But today just love me like there's no tomorrow

でも今日、明日なんて無いかのように愛してよ

 

So love me like there's no tomorrow

だから明日が無いみたいに、僕を愛して

 

Hold me in your arms, tell me you mean it

抱きしめて本気だって言って欲しいんだ

 

This is our last goodbye and very soon it will be over

これが最後の別れさ、もう終わってしまうよ

 

But today just love me like there's no tomorrow

でも今日、明日なんて無いかのように愛してよ

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

See You Tomorrow