カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~I Am Nothing~ Kat Von D

 

 

 

There's a picture of us that I can't throw away

2人で写った写真、捨てられないの

 

A perfect day when I felt so unafraid

怖いものなんてなくて、完璧だったあの頃は

 

There was nothing we could do to stay the same

いつも通りに振る舞う以外に私達が出来ることは何もなくて

 

Now I'm just getting smaller every day

でももう今は毎日縮んでいってるの

 

 

 

Am I nothing to you?

私って価値がないのかな?

 

Was this nothing? are we breaking in two?

こんなもの、価値がなかったの?私達は2つに崩れていってるのかな?

 

Could anything be good enough for you?

あなたが満足するためには何もなかったの?

 

Am I nothing?

あなたにとって価値がないのかな?

 

 

 

So tried, tried of wasting days

すごく疲れたの、毎日を無為に過ごして

 

Going through the motions, lying through my teeth again

人形みたいに動いて白々しく嘘ついて

 

So I'll make a smile and say that it's okay

だから笑って、大丈夫だって言うの

 

I'll cross my heart and slowly fade away

そうやってゆっくりと消えていって

 

 

 

Am I nothing to you?

私って価値がないのかな?

 

Was this nothing? are we breaking in two?

こんなもの、価値がなかったの?私達は2つに崩れていってるのかな?

 

Could anything be good enough for you?

あなたが満足するためには何もなかったの?

 

I am nothing if I mean nothing to you

もしも自分に価値がないって認めれば、価値はないのね

 

 

 

I'd so anything for you

あなたのためなら何でもする

 

To mean everything to you

何もかもあなたのために

 

'Cause in your hands you hold my heart, promises that fell apart

だって、その両手は私の心を握ってるから、約束は壊れてしまって

 

Couldn't change that

それを変えることは出来なかったの

 

 

 

I am nothing to you

私には価値がないの

 

Was this nothing? are we breaking in two?

こんなもの、価値がなかったの?私達は2つに崩れていってるのかな?

 

Could anything be good enough for you?

あなたが満足するためには何もなかったの?

 

I am nothing, next to nothing

私に価値なんてないのよ

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

See You Tomorrow