カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~Little Blue~ Birdy

 

 

 

Little blue finds me again

小さな憂鬱にまた見つかってしまったの

 

Creeps over my heart

この心を這いまわって

 

Like a shadow on the hills

丘の上の小さな影みたいにね

 

Little blue, you have me again

小さな憂鬱、また私を捕まえたのね

 

Breathless in the dark

暗闇に息を潜めて

 

Like trodden daffodils

踏み躙られた水仙のような私を

 

 

 

Little blue reminds me of the love I had that's gone

今はない、私が抱いてた愛を小さな憂鬱が思い出させるの

 

Little blue, in you is where those memories live on

小さな憂鬱よ、あなたの中に生き続けてるの?

 

Don't leave too soon

すぐにいなくならないで

 

Please, keep me close to you 

ねえ、そばに置いてよ

 

Little blue

小さな憂鬱

 

 

 

There are softer days

穏やかな日々が続いてるわ

 

With no trace of thunderstorms

嵐の跡形もなく

 

Just a quiet after glow

静かな夕焼けがあるだけで

 

And you're never far away

あなたがそばにいてくれる

 

Still see the summer dawn

まだあの夏の夕暮れが目に浮かぶわ

 

Kiss you peaceful on your pillow

その枕に、優しくキスするわ

 

 

 

Little blue reminds me of the love I had that's gone

今はない、私が抱いてた愛を小さな憂鬱が思い出させるの

 

Little blue, in you is where those memories live on

小さな憂鬱よ、あなたの中に生き続けてるの?

 

Don't leave too soon

すぐにいなくならないで

 

Please, keep me close to you 

ねえ、そばに置いてよ

 

Little blue

小さな憂鬱

 

 

 

And I hope you don't let go

あと、あなたが私を離しませんように

 

I hope you don't let go

私のことを

 

And I hope you don't let go

私を離しませんように

 

I hope you don't let go

私のことを

 

Little blue, sets deep in me

小さな憂鬱が、私の深くにあって

 

Painted souvenirs

お土産のような思い出

 

Tinted through the years

年月と一緒に濃淡を変えて

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

See You Tomorrow