カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~Happy Not Knowing~ Carly Rae Jepsen

 

 

 

 

 

I fight, I fight

 

どうしよう

 

 

All my feelings for you

 

あなたへの気持ちを全て

 

 

All night, all night

 

一晩中続いてる

 

 

Don't stare, don't stare

 

そんなに見ないで

 

 

I've got feelings for you

 

あなたへの気持ちには気づいてるわ

 

 

I hide, I hide

 

私は隠して

 

 

But I'll only go so far

 

でも、とりあえず私はそのままでいるの

 

 

I don't have energy

 

失恋のリスクを侵す

 

 

To risk a broken heart

 

エネルギーなんて私には無いのよ

 

 

When you're already killing me

 

あなたのせいで私は死んでしまいそうなの

 

 

 

 

But if there's something between you and me

 

でももしも、あなたと私の間に何かあったとしても

 

 

Baby, I have no time for it

 

ベイビー、私にはそんな時間はないのよ

 

 

I'm happy not knowing

 

失恋の痛みなんて知らなくて私は幸せ

 

 

And please don't stir it up

 

だから、かき回さないで

 

 

I'm sure it's nothing

 

きっとなんでも無いの

 

 

But some heartburn, baby

 

でもちょっと心が痛むけど

 

 

And I'm happy not knowing

 

私は失恋の痛みなんて知らなくて幸せよ

 

 

 

 

 

 

 

All our friends that I know

 

知ってる、私達の友達全員で

 

 

They've been trying to set us

 

くっつけようとしてるってことを

 

 

Up together

 

私達を

 

 

I lie, I lie

 

だから嘘をついたの

 

 

I say somebody else would suit you better

 

あなたにはもっといい人がいるよって

 

 

But I'll only go so far

 

でも、私はひとまずこのままで行くわ

 

 

I don't have energy

 

失恋のリスクを侵す

 

 

To risk a broken heart

 

エネルギーなんて私には無いのよ

 

 

When you're already killing me

 

あなたのせいで私は死んでしまいそうなの

 

 

 

 

But if there's something between you and me

 

でももしも、あなたと私の間に何かあったとしても

 

 

Baby, I have no time for it

 

ベイビー、私にはそんな時間はないのよ

 

 

I'm happy not knowing

 

失恋の痛みなんて知らなくて私は幸せ

 

 

And please don't stir it up

 

だから、かき回さないで

 

 

I'm sure it's nothing

 

きっとなんでも無いの

 

 

But some heartburn, baby

 

でもちょっと心が痛むけど

 

 

And I'm happy not knowing

 

私は失恋の痛みなんて知らなくて幸せよ

 

 

 

 

 

 

 

I turn your love away

 

あなたの愛に背を向けたの

 

 

'Cause I want to sleep at night

 

だって、夜眠りたいから

 

 

It's just like my broken heart is my alibi

 

それってちょうど私の傷ついた心がアリバイみたいなもので

 

 

I'm afraid, afraid, afraid, afraid of knowing

 

私は怖いの、それを知ってしまうのが

 

 

What I'm knowing

 

私が気づいてることに

 

 

What I'm knowing

 

気づいてることに

 

 

I'm happy not knowing

 

失恋の痛みなんて知らなくて私は幸せ

 

 

 

 

But if there's something between you and me

 

でももしもあなたと私の間に何かがあるとしても

 

 

Baby, I have no time for it

 

ベイビー、私にはそのための時間なんてないの

 

 

I'm happy not knowing

 

失恋の痛みなんて知らなくて私は幸せ

 

 

And please don't stir it up

 

だから、かき回さないで

 

 

I'm sure it's nothing

 

きっとなんでも無いの

 

 

But some heartburn, baby

 

でもちょっと心が痛むけど

 

 

And I'm happy not knowing

 

私は失恋の痛みなんて知らなくて幸せよ

 

 

 

 

 

 

 

Where this goes

 

それがどこに向かってるのか

 

 

How this goes

 

どうやって向かってるのか

 

 

If this goes

 

もしも、それがうまく行かないのなら

 

 

Well, I'm happy not knowing

 

そうね、私は失恋の痛みなんて知らなくて幸せよ

 

 

Where this goes

 

それがどこに向かってるのか

 

 

How this goes

 

どれがどう向かってるのか

 

 

If this goes

 

もしも、それがうまく行くのなら

 

 

Well, I'm happy not knowing

 

そうね、私は知らなくて幸せよ

 

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

 

See You Tomorrow