カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~Wings~ Montell Fish

 

 

 

Fly my wings

僕の翼で飛ぶんだ

 

Sometimes I still wish, yes

時々、僕はまだ望んでしまう

 

That we would stick here together

一緒にここで留まることを

 

And if I missed you

そしてもしもキミがいなくて寂しくなったら

 

I would go write you a letter

キミに手紙を書きに行く

 

Please don't forget us

僕達のことを忘れないでね

 

I'ma go fly my wings

翼で飛んでいくよ

 

I'ma go spread my wings

僕の翼を広げて

 

Soaring through the blue skies

青い空に舞い上がるんだ

 

You don't got to worry 'bout me

僕のことを心配する必要はないよ

 

I'ma go spread my wings

翼を広げて行くから

 

Soaring through the blue skies

青い空に舞い上がって

 

You don't got to worry 'bout

キミが心配する必要はないよ

 

 

 

We both knew this day would come 

知ってたんだ、僕達はこの日が来ることをね

 

But here we are

でも、僕達はここにいて

 

All we got

僕達が得たもの全て

 

Nothing to lose, nothing to prove 

失うものなんてないんだ、証明するものも

 

We just go on

僕達はただ、続けるだけなんだ

 

Keep moving forward

前に進むだけなんだ

 

 

 

You don't got to worry 'bout me

僕のことを心配する必要はないよ

 

I'ma go spread my wings

翼を広げて行くから

 

Soaring through the blue skies

青い空に舞い上がって

 

You don't got to worry 'bout me

僕のことを心配する必要はないよ

 

I'ma go spread my wings

翼を広げて行くから

 

Soaring through the blue skies

青い空に舞い上がって

 

 

 

You don't got to worry 'bout me

僕のことを心配する必要はないよ

 

I'ma go spread my wings

翼を広げて行くから

 

Soaring through the blue skies

青い空に舞い上がって

 

You don't got to worry 'bout me

キミが心配する必要はないよ

 

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

See You Tomorrow