カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~Good Things~ Dan + Shay

 

 

 

Said some things I ain't proud of 

自慢できないことを言ってしまったんだ

 

I wish I could take back

失くせたらいいのに

 

Never meant to make you hurt like that

キミを傷つける気は無かったんだよ

 

For a while it was perfect

しばらく完璧にやってたんだ

 

You made my world standstill 

キミに言葉をなくして

 

Oh, and something about you always will

これからも、いつでもキミを思うとそうなってしまうんだ

 

 

 

So when it's late at night and you're still wide awake

だから、夜が明けてキミの目がまだ冴えてる時には

 

If you're with your friends or you're lonely

もしも友達といても、独りぼっちでも

 

When you hear somebody start to say my name

誰かが僕の名前を話すのを耳にした時

 

Oh, when you think of me

僕のことを思ってくれてる時

 

I hope you think good things

いい思い出が浮かびますようにって願うんだ

 

I hope you think, think good things

キミが僕を思ってる時、いい思い出をって願うんだ

 

I hope you think, think good things 

いい思い出が浮かびますようにって

 

I hope you

願うんだ

 

 

 

Picture that night in Portland

ポートランドのあの夜が浮かぶよ

 

We drank three bottles of wine

僕達は2人でワインを3本も空けて

 

I said I love you 'bout a million times

キミに「愛してる」って何百万回も言ったんだ

 

And then we drove to Seattle

そしてシアトルへドライブして

 

And just to kiss in the rain

雨の中、ひたすらキスしたんだ

 

Now when it's pourin', do you see my face?

今雨が降ったら僕の顔を思い出すかな?

 

 

 

So when it's late at night and you're still wide awake

だから、夜が明けてキミの目がまだ冴えてる時には

 

If you're with your friends or you're lonely

もしも友達といても、独りぼっちでも

 

When you hear somebody start to say my name

誰かが僕の名前を話すのを耳にした時

 

Oh, when you think of me

僕のことを思ってくれてる時

 

I hope you think good things

いい思い出が浮かびますようにって願うんだ

 

I hope you think, think good things

キミが僕を思ってる時、いい思い出をって願うんだ

 

I hope you think, think good things 

いい思い出が浮かびますようにって

 

I hope you

願うんだ

 

 

 

Think of the way that I started to shake when I held you for the first time

初めてキミを抱きしめた時、僕は震えてたのを思い出すよ

 

And every kiss that our lips made feel like New Year's Eve at midnight

それからキスするたびに、僕達の唇は夜中の年明けみたいだった

 

Think of the 3 AM conversations, all of the big dreams that we were chasin' down

午前3時の会話を思い出すよ、2人で追いかけてた大きな夢の全てを

 

And if I ever cross your mind somehow

もしもどこかでキミの心に僕がいるのなら

 

 

 

When it's late at night and you're still wide awake

夜が明けてキミの目がまだ冴えてる時には

 

If you're with your friends or you're lonely

もしも友達といても、独りぼっちでも

 

When you hear somebody start to say my name

誰かが僕の名前を話すのを耳にした時

 

Oh, when you think of me

僕のことを思ってくれてる時

 

I hope you think good things

いい思い出が浮かびますようにって願うんだ

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

See You Tomorrow