カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~Classic Armstrong~ Blanks

 

 


 

 

You're stuck like a melody in my head

キミはメロディーみたいに僕の頭から離れないんだ

 

I keep on dancing to the beat of your song

キミの歌に合わせて踊り続けるよ

 

Your words are the lyric I can't forget

キミの言葉は忘れられないような歌詞で

 

Full of  soul like a classic

古典的なアームストロングのような魂に

 

Armstrong

満ちてるんだ

 

And I don't think that I'll ever be 

そして僕がこれまでになるって思わなかったよ

 

Sick of hearing your song on respect

繰り返しキミの歌を聞くのはうんざりで

 

I could listen an eternity

僕は永遠を聞くことができたんだよ

 

Till I know every harmony

僕が、全ての調和を知るまでね

 

 

 

And I sing along, along to my stereo

僕のステレオに沿って一緒に歌うものを拾って

 

Pick up stuff and hold it like a microphone

マイクみたいに持つんだ

 

Make you feel the words 

言葉を感じて

 

Just like I rehearsed

ただ、リハーサルしたみたいにね

 

And I dance along, along to my stereo

僕のステレオに沿って一緒に歌うんだ

 

Make up moves, just so I can let you know

僕がキミに合わせれるように動きを作って

 

I don't mind the key

キーなんて気にしないよ

 

You're the perfect melody

キミが完璧なメロディーだから

 

 

 

Your touch struck a chord inside my heart

キミのタッチは僕の心の中で和音を打ったんだ

 

So in tune with the ones I'm playing

だから僕が遊んでるものと調和して

 

You made it boring to listen to the charts

キミはチャートを開くのに退屈してる

 

Because they're trying to sing about you

だって彼らはキミについて歌おうとしてるから

 

But they don't know you the way that I do

でも、僕のキミに対するやり方を奴らは知らないんだ

 

And I don't think that I'll ever be 

そして僕がこれまでになるって思わなかったよ

 

Sick of hearing your song on respect

繰り返しキミの歌を聞くのはうんざりで

 

I could listen an eternity

僕は永遠を聞くことができたんだよ

 

Till I know every harmony

僕が、全ての調和を知るまでね

 

 

 

And I sing along, along to my stereo

僕のステレオに沿って一緒に歌うものを拾って

 

Pick up stuff and hold it like a microphone

マイクみたいに持つんだ

 

Make you feel the words 

言葉を感じて

 

Just like I rehearsed

ただ、リハーサルしたみたいにね

 

And I dance along, along to my stereo

僕のステレオに沿って一緒に歌うんだ

 

Make up moves, just so I can let you know

僕がキミに合わせれるように動きを作って

 

I don't mind the key

キーなんて気にしないよ

 

You're the perfect melody

キミが完璧なメロディーだから

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

See You Tomorrow