カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~Honest~ Jeremy Zucker

 

 


 

You're leaving at midnight

キミは真夜中に出ていく

 

But that doesn't sit right

でも、どうもおかしいんだ

 

You call your dad

キミはお父さんに電話するんだ

 

And hide your location

居場所を隠して

 

With no hesitation

ためらいもせずにね

 

You were attached

キミは過保護にされてる

 

Until you snapped

キミが合図をするまで

 

Used to be kind now you're out of your goddamn mind

前は優しかったのに今はほんとに頭がおかしいよ

 

I used to be patient

僕は我慢してたんだけど

 

But now, I'm just vacant

でも今はただ無心になってるんだ

 

I was so sentimental

キミはとても感情的だった

 

And you came for my head

そしてキミはつじつまが合わなかったんだ

 

We were both on the brink

僕達はお互いギリギリだった

 

I was holding my breath

僕は息を潜めて

 

You were so fucking twisted

キミの性格はひどく曲がって

 

And it's hard to be indifferent 

それに無関心でいるのは辛いんだ

 

When I know

知ってしまったら

 

Just be honest with me, babe

僕には正直でいて

 

Cast me out with the cynics

僕には皮肉はやめてよ

 

And the saints all alike

僕は聖人じゃないんだ

 

You're a runaway truck

キミは逃走経路

 

I'm a guy on a bike

僕は自転車に乗ってその上を走ってるやつなんだ

 

You were so fucking shitty

キミはホントに不器用だった

 

Get me out of this city

この街から僕を連れ出してくれよ

 

'Cause I know

だって、わかってるんだ

 

Just be honest with me, babe

僕には正直でいて、ベイビー

 

With me, babe

僕と一緒に

 

 

 

You say you're in midtown

キミはミッドタウンにいると言ってる

 

To stay at a friends house

友達の家に泊まるって

 

But you're at home

でも、キミは家にいる

 

Counting your blessings

キミの呼吸を数えたら

 

It must get depressing

僕は落ち込むんだろうね

 

Don't call me back

電話はかけ直さないでくれよ

 

I'm used to that

もう慣れてしまった

 

It's just been a while

ほんの少し時間が経っただけ

 

Since you've actually, made me smile

キミが僕をホントに笑わせてくれてから

 

There's something about you

キミは何かを隠してる

 

That I couldn't see through

僕にはわからない何かをね

 

I was so sentimental

僕はひどく感傷的だった

 

And you came for my head

それにキミはつじつまは合わなかった

 

We were both on the brink

僕達はお互いギリギリだった

 

I was holding my breath

僕は息を潜めてた

 

 

 

You were so fucking twisted

キミの性格はひどく曲がって

 

And it's hard to be indifferent 

それに無関心でいるのは辛いんだ

 

When I know

知ってしまったら

 

Just be honest with me, babe

僕には正直でいて

 

Cast me out with the cynics

僕には皮肉はやめてよ

 

And the saints all alike

僕は聖人じゃないんだ

 

You're a runaway truck

キミは逃走経路

 

I'm a guy on a bike

僕は自転車に乗ってその上を走ってるやつなんだ

 

You were so fucking shitty

キミはホントに不器用だった

 

Get me out of this city

この街から僕を連れ出してくれよ

 

'Cause I know

だって、わかってるんだ

 

Just be honest with me, babe

僕には正直でいて、ベイビー

 

With me, babe

僕と一緒に

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

See You Tomorrow