カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~Better Half Of Me~ Tom Walker

 

 

 



youtu.be

 

 

 

 

 

 

You'll always be my number one

 

キミいつだって僕の一番だ

 

 

A whole lot more than good enough

 

何よりも素敵だよ

 

 

I'm giving everything I've got to gain every second lost

 

毎秒ごとに失われていくものでも、何もかもキミにあげる

 

 

Six years just ain't enough

 

6年間、まだ十分じゃないんだ

 

 

With you, I'm happy being me

 

キミといると、自分らしくいられるんだよ

 

 

Don't pretend, 'cause I don't need to

 

フリなんてやめよう、だって僕にそんな必要ないよ

 

 

I'm a thousand miles from home, never on my own

 

僕は家から何千マイルも離れた場所にいて、まだ家に帰れはしないんだ

 

 

When you whisper down the phone

 

キミは電話の向こうで囁いてる

 

 

Well, I guess we never saw this coming

 

そう、こうなることは予想してなかった

 

 

Halfway around the world calling

 

世界の半分に呼ばれることになるなんて

 

 

But I just want you to know

 

でも、キミに知ってて欲しいんだ

 

 

 

 

 

 

 

That I'd have all I need

 

僕が必要なものは全て手に入れてること

 

 

If you were standing right in front of me

 

もしも、キミが僕の目の前にいてくれたら、何も必要ないんだ

 

 

I'll finally see what it means to be complete

 

完璧だってやっと気づいたんだ

 

 

Don't need to spend out lives chasing gold

 

輝くものを追い求めて、人生を無駄にする必要なんてないんだ

 

 

Anywhere with you, I'll call my home

 

キミさえ入れば、どこでも僕にとっての家だ

 

 

Oh, I'd have all I need

 

そう、僕が必要なものは全て手に入れることになる

 

 

If you'd be the better half of me

 

もしもキミが、僕のパートナーになってくれるなら

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

I'm still up, it's 4 AM

 

午前4時だけど僕はまだ、起きてる

 

 

Is this Amsterdam or Berlin?

 

ここはアムステルダムかな?それともベルリンかな?

 

 

I'm just waiting for the day we finally get to say

 

2人で顔を見合わせてあの言葉を言う日を

 

 

These words face to face

 

ただただ、待ち望んでるんだ

 

 

Well, I guess we never saw this coming

 

そう、こうなることは予想してなかった

 

 

Halfway around the world calling

 

世界の半分に呼ばれることになるなんて

 

 

But I just want you to know

 

でも、キミに知ってて欲しいんだ

 

 

 

 

 

 

 

That I'd have all I need

 

僕が必要なものは全て手に入れてること

 

 

If you were standing right in front of me

 

もしも、キミが僕の目の前にいてくれたら、何も必要ないんだ

 

 

I'll finally see what it means to be complete

 

完璧だってやっと気づいたんだ

 

 

Don't need to spend out lives chasing gold

 

輝くものを追い求めて、人生を無駄にする必要なんてないんだ

 

 

Anywhere with you, I'll call my home

 

キミさえ入れば、どこでも僕にとっての家だ

 

 

Oh, I'd have all I need

 

そう、僕が必要なものは全て手に入れることになる

 

 

If you'd be the better half of me

 

もしもキミが、僕のパートナーになってくれるなら

 

 

Oh, I'd have all I need

 

そう、僕が必要なものは全て手に入れることになる

 

 

If you'd be the better half of me

 

もしもキミが、僕のパートナーになってくれるなら

 

 

Oh, I'd have all I need

 

そう、僕が必要なものは全て手に入れることになる

 

 

If you were standing right in front of me

 

もしもキミが、僕の目の前のいてくれたら何も必要ないよ

 

 

I'll finally see what it means to be complete

 

完璧だってやっと気づいたんだ

 

 

Don't need to spend out lives chasing gold

 

輝くものを追い求めて、人生を無駄にする必要なんてないんだ

 

 

Anywhere with you, I'll call my home

 

キミさえ入れば、どこでも僕にとっての家だ

 

 

Oh, I'd have all I need

 

そう、僕が必要なものは全て手に入れることになる

 

 

If you'd be the better half of me

 

もしもキミが、僕のパートナーになってくれるなら

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

If you'd be the better half of me

 

もしもキミが、僕のパートナーになってくれるなら

 

 

Yeah, will you be the better half of me?

 

僕の奧さんになってくれる?

 

 

Will you be the better half of me?

 

僕の未来の奧さんになってくれるかな?

 

 

 

 

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

 

See You Tomorrow