カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~Thought She'd Be Mine~ Stone Temple Pilots

 

 


 

I swim in oceans of blue sky Autumn hazy 

青空の海に泳ぎ霞む秋

 

They tell me it's only you

キミだけだって教えてくれるんだ

 

Anticipating the one thing that could save me

僕を救うたった1つのことを期待するんだ

 

But something's not right with the moon

でも月の様子がおかしいんだ

 

Every time I get by I get closer to thinking 

やり過ごすたびに僕達に夜は

 

We don't need that again

2度と必要じゃないって思いに近づいて

 

I've been sinking in blue eyed Autumn baby

青い目の秋の女性にずっとのめり込んできたんだ

 

Still thinking back to when

今でも、あの時を思い返すんだ

 

 

 

I thought she'd be mine

彼女は僕のものになるって

 

Thought she'd be mine

思ってた頃

 

I thought she'd be mine

僕のものになるって

 

Thought she'd be mine

思ってた頃

 

I thought she'd be mine

僕のものになるって

 

Mine in the morning

夜が明けたら

 

 

 

I walk the streets out of time so tried and lonely

途方に暮れて疲れて、孤独で、見る影もなくて

 

Never to be the same

ずっと目を開けずにいれば

 

It could've been something beautiful if only

美しいものになれたんだろう

 

I opened my eyes too late

何回やっても

 

Every time that I try words get lost in the wind

言葉は風に迷う

 

And we don't need that again

もうそんな必要もなくて

 

I've been thinking of blue eyed Autumn baby

青い目の秋の女性のことばっかり考えてたんだ

 

I used to remember when

あの時を思い出して

 

 

I thought she'd be mine

彼女は僕のものになるって

 

Thought she'd be mine

思ってた頃

 

I thought she'd be mine

僕のものになるって

 

Thought she'd be mine

思ってた頃

 

I thought she'd be mine

僕のものになるって

 

Mine in the morning

夜が明けたら

 

I thought she'd be mine

僕のものになるって

 

 

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

See You Tomorrow