カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~Beautiful~ Anne Marie

 

 

 

I woke up,, look in the mirror today, yeah

起きて、今日鏡を見たの

 

Got so many things that I wanna change, and

変えたいとこをたくさん見つけて

 

Everybody's got something to say 

誰だって自分に意見がある

 

But that's just who we are

でも、それが自分なのよ

 

My new clothes don't fit anymore, now

新しい服はもう私には似合わない

 

Me and the mirror still continue to fall out

私と鏡はまだ喧嘩を続けてる

 

I don't like this stranger staring at me

私を見つめるこんな見慣れない存在で嫌いなの

 

 

 

All my insecurities

私の不安全て

 

Wishing for something different

他のものに変わればいいのに

 

All the things you do to me

あなたが私にすることは全て

 

Tell me the truth

私に真実を語る

 

Are we beautiful? all of us

私達は美しいかな?1人残らず美しい

 

'Cause we got something natural

だって、みんな生まれ変わったものを持ってるから

 

It's a part of us

それが自分の一部で

 

Darling when they put you down like that

ねえ、いじめられたとしても

 

Yeah, you can reply right back

そう、すぐ言い返せばいいの

 

You are beautiful

あなたは美しい

 

I know, I know, you are

そう、あなたは

 

 

 

I found myself looking again

自分の姿をもう一度見つめて気づいたの

 

Wondering why my body doesn't look like them

なんで私の体はみんなと違うのかな

 

Know it might sound weird but I refuse to pretend

おかしく聞こえるかも知れないけど、そのフリをするのはゴメン

 

And then you probably think the same every now and again

でもそれからあなたももしかしたら時々、同じことを思ってるのかもね

 

I got more than all these scars

こんなたくさんの傷以上のものがある

 

I got flaws and broken hearts

欠点もあるし心を傷つけられたこともあるの

 

I don't like this stranger staring at me

私を見つめるこんな見慣れない存在なんて嫌いよ

 

 

 

All my insecurities

私の不安全て

 

Wishing for something different

他のものに変わればいいのに

 

All the things you do to me

あなたが私にすることは全て

 

Tell me the truth

私に真実を語る

 

Are we beautiful? all of us

私達は美しいかな?1人残らず美しい

 

'Cause we got something natural

だって、みんな生まれ変わったものを持ってるから

 

It's a part of us

それが自分の一部で

 

Darling when they put you down like that

ねえ、いじめられたとしても

 

Yeah, you can reply right back

そう、すぐ言い返せばいいの

 

You are beautiful

あなたは美しい

 

I know, I know, you are

そう、あなたは

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

 

See You Tomorrow