カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~Good Ones~ Charli XCX

 

 

 

I wish you gave me a reason

訳を教えてくれたらよかったのに

 

That you were better at leavin'

あなたは別れる方がいいって

 

That you got your kicks from seein' me low

私が落ち込んでるとこを見て楽しんで

 

I always let the good ones go

いつも、私は良い人を手放してしまうの

 

Don't want the kisses, unless they're bitter

キスなんていらない

 

I'm hooked on touches that leave me weaker

私を支配する人に惹かれてしまうのよ

 

I swear that I love nothin' more than broke

私は壊れた関係が好きなのね

 

I always let the good ones go

私はいつもいい人を手放してしまうもの

 

 

 

And baby, you couldn't have loved me away better

ベイビー、あなたは今まで以上に私を愛してくれたけど

 

But doin' this is all that I've known ever

でも私はこれしかわからないの

 

I want the bad ones, 'cause they're all I know

ダメな男を求めてる、私が知ってる人はみんなそうなの

 

I always let the good ones go

いつも、良い人を手放してしまうから

 

I always let the good ones go

いつも良い人を手放してしまうの

 

I let the good ones go

良い人から離れてしまうの

 

I let the good ones

離れてしまうのよ

 

 

 

Let you down easy, I'm tryin'

あなたをがっかりさせてしまう

 

'Cause you're everything I've spent my whole life fightin'

だって、あなたが私の人生をかけて戦ってきた全てなの

 

So when I walk away, it's not your fault

だから私が去っても、あなたの責任じゃないわ

 

I always let the good ones go

いつも私は良い人を手放してしまうの

 

 

 

And baby, you couldn't have loved me away better

ベイビー、あなたは今まで以上に私を愛してくれたけど

 

But doin' this is all that I've known ever

でも私はこれしかわからないの

 

I want the bad ones, 'cause they're all I know

ダメな男を求めてる、私が知ってる人はみんなそうなの

 

I always let the good ones go

いつも、良い人を手放してしまうから

 

I always let the good ones go

いつも良い人を手放してしまうの

 

I let the good ones go

良い人から離れてしまうの

 

I let the good ones

離れてしまうのよ

 

 

 

And baby you couldn't have loved me any better, better, better

あなたは私のことを最大限に愛してくれたけど

 

I let the good ones go

私は良い人を手放してしまう

 

But doin' this is all that I've known ever, ever, ever

私はこれしかわからないの

 

I let the good ones go

私って良い人を手放してしまうのよ

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

See You Tomorrow