カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~Before You Gotta Go~ Courtney Barnett

 

 

 

Before you gotta go, go, go, go

あなたが去る前に

 

I wanted you to know, know, know, know

知ってて欲しいの

 

You're always on my mind

あなたはずっと私の中にいるって

 

You're always on my mind

ずっと私の中にいることをね

 

 

 

If something were to happen, my dear

もし、どんなことが起きても

 

I wouldn't want the last words you hear

あなたが最後に聞く私の言葉は

 

To be unkind

優しいものにしたいの

 

To be unkind

優しいものに

 

 

 

We got angry, said some careless things

お互いに怒ってるけど、他人は言うの

 

Who was wrong remains unclear

誰が間違ってたかはわからない

 

Pride like poison, always keeping score

毒みたいなプライドが、得点を稼ぎ続けてる

 

You don't have to slam the door

あなたがドアを叩きつける必要はなかったのにね

 

Before you gotta go, go, go, go

あなたが去る前に

 

I wanted you to know, know, know, know

知ってて欲しいの

 

You're always on my mind

あなたはずっと私の中にいるって

 

You're always on my mind

ずっと私の中にいることをね

 

 

 

If something were to happen, my dear

もし、どんなことが起きても

 

I wouldn't want the last words you hear

あなたが最後に聞く私の言葉は

 

To be unkind

優しいものにしたいの

 

To be unkind

優しいものに

 

 

 

Don't you know I'm not your enemy?

私はあなたの敵じゃないって、なんでわかってくれないの?

 

Maybe let's cut out caffeine

カフェインを抜いてみて

 

Tomorrow's too late to reminisce

明日まで待ってたら遅すぎるわ

 

Call me when you get this

わかったら電話して

 

Before you gotta go, go, go, go

あなたが去る前に

 

I wanted you to know, know, know, know

知ってて欲しいの

 

You're always on my mind

あなたはずっと私の中にいるって

 

You're always on my mind

ずっと私の中にいることをね

 

 

 

If something were to happen, my dear

もし、どんなことが起きても

 

I wouldn't want the last words you hear

あなたが最後に聞く私の言葉は

 

To be unkind

優しいものにしたいの

 

To be unkind

優しいものに

 

 

 

Money down the drain

お金は無駄になるわ

 

Funny how things change

物事がこんな風に変わるのは変よね

 

You tot to get away

あなたは逃げないといけないの

 

Yeah, I know and I don't blame you

そう、あなたを責めたりはしないわ

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

See You Tomorrow