カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~I Just Love You~ Roo Panes

 

 

 

You tie your hair up prettily

キミは自分の髪を綺麗に結んで

 

You say your middle name's Marie

キミは自分の名前を「マリー」って言う

 

Well in French that means "star of the sea"

フランス語ではその名前の意味は「海の星」だって

 

Sounds just right to me

納得がいったよ

 

And my painting hanging on your wall

そして、僕の描いた絵がキミの壁にかかってる

 

So you can look at summer in the fall

キミが秋でも夏の風景が楽しめるように

 

Oh we've made memories we'll make some more

僕達は思い出を作ってきたし、これからももっと作るんだ

 

Oh I just love you

僕はただ、キミを愛してる

 

I just love you

ただ、キミを愛してるんだ

 

So mother why's it hard to say

お母さん、頃ごろどうして

 

Things of sincerity nowadays?

正直に物事を言うのは難しいの?

 

Why are we all so afraid

みんなどうして

 

Of saying something real?

本当のことを言うのを怖がってるの?

 

Cos she was lying in the sun

彼女は日の当たる場所に寝そべってて

 

In the quite corner where the river runs

川が流れてる静かな場所で

 

Well I went inside and I wrote the words

僕はただ中に入って、言葉を書いただけで

 

I just love you

ただ、キミを愛してるんだ

 

I just love you

ただ、キミを

 

It's a simple truth

素朴な真実で

 

It's the little things you do

小さなことは大きく意味を持って

 

It's the smile on your lips

キミが部屋に入った時の

 

When you walk into a room

笑顔と微笑み方も

 

It's the birthday card you drew

キミの書いたバースデーカードも

 

That make me love you

僕がキミを好きな理由なんだよ

 

I just love you

キミを愛してる

 

I just love you

ただ、キミを愛してるんだ

 

I just love you

ただ、キミを愛してるんだ

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

See You Tomorrow