カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~Daniel Boone~ Pixies

 

 

 

Last night I was driving around

昨日の夜、車で走ってた

 

Nothing to do

僕はすることもなくて

 

Thinking of you

キミのことを考えながら

 

I sighted here on the bend

このカーブのとこで

 

Reindeer and then it was through

トナカイに出会って、そして通り過ぎた

 

And I floated toward the moon

僕は月に向かって浮かんで行ったんだ

 

And I noted from on high

上空から

 

That the Lord Howe reef

ロードハウリーフが

 

Looks like Daniel Boone

ダニエル・ブーンの様に見えて

 

And he was showing me his smile

彼が僕に笑顔を見せてるのに気づいたんだ

 

Last night I was driving around

昨日の夜、車で走ってた

 

Nothing to do

僕はすることもなくて

 

Thinking of you

キミのことを考えながら

 

I sighted here on the bend

このカーブのとこで

 

Reindeer and then it was through

トナカイに出会って、そして通り過ぎた

 

And I floated toward the moon

僕は月に向かって浮かんで行ったんだ

 

And I noted from on high

上空から

 

That the Lord Howe reef

ロードハウリーフが

 

Looks like Daniel Boone

ダニエル・ブーンの様に見えて

 

And he was showing me his smile

彼が僕に笑顔を見せてるのに気づいたんだ

 

 

 

Sometimes I see white

時々、白が見えたり

 

Sometimes blue, blue

時々、青が見えたり

 

 

 

And I'm floating down to you

そして僕は浮かんだままキミの所へ向かってる

 

And I'm noting from on high

上空から僕の目に

 

That the Lord Howe reef

ロードハウリーフが

 

Looks like Daniel Boone

ダニエル・ブーンの様に見えて

 

And he is showing me his smile

彼は僕に笑顔を見せてくれてるんだ

 

And is was showing me his smile

彼は僕に笑顔を見せてくれてるんだ

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

See You Tomorrow