カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~Blind~ Jason Derulo

 

 

 

Never thought that I'd say

こんなこと言うなんて思いもしなかったよ

 

I wish I didn't love you

キミのことを愛さなきゃよかった

 

Ever since the first date, when 

初めてのデートから

 

You got close

キミが近い存在になったんだ

 

My heart would just stop

僕の心臓は止まった

 

Thought me and you together would end up on top, you

キミと一緒に完璧な頂点を目指せると思ったんだ

 

Changed me for better for worse

幸せなのか、不幸なのか、キミが僕を変えたんだ

 

I know I was caught up always put you first, I

僕は忙しかったけど、キミのことは優先した

 

Never once thought you would be trifling

キミが本気じゃなかったって一度も思わなかったよ

 

But oh I was blinded

でも、僕は盲目だったんだ

 

 

 

I was like

僕は

 

Never wanna let you 

キミを手放したくないんだ

 

I was open before 

以前は心を開いてた

 

But now I know...

でも、今僕は知るんだ

 

 

 

Love made me blind so I couldn't see

愛は僕を盲目にさせたから

 

All the lies you told

僕は何も見ることができなかった、キミが教えてくれた嘘は

 

Were right in front of me

目の前にあったんだ

 

Since love made me blind

愛が僕を盲目にさせた時から

 

You made a fool of me

キミは僕のことを騙してたんだ

 

You made it look so perfect

キミは僕達の愛を完璧に演じてた

 

When it wasn't meant to be

本当は完璧じゃなかったのに

 

 

 

Your love made me blind

キミの愛は僕を盲目にさせたんだ

 

I gave all of my trust

僕は全ての信頼を捧げた

 

Didn't think being faithful was asking to much but

誠実でいて欲しいってことは当たり前のことだって思ってたんだ

 

I'm good glad that I know now

今、知れてよかったよ

 

I was fooled but fate let me see how

僕が騙されてたけど運命が気づかせてくれたんだ

 

They say every tear has it's reasons

涙の一粒には理由があるって誰かが言ってた

 

Every smile has it's own season

1つ1つの笑顔には季節があるって

 

Never once thought you'd be trifling

キミが本気じゃないって一度も思わなかったよ

 

But oh I was blinded...

でも、僕は盲目だったんだ

 

 

 

I was like

僕は

 

Never wanna let you 

キミを手放したくないんだ

 

I was open before 

以前は心を開いてた

 

But now I know...

でも、今僕は知るんだ

 

 

 

Love made me blind so I couldn't see

愛は僕を盲目にさせたから

 

All the lies you told

僕は何も見ることができなかった、キミが教えてくれた嘘は

 

Were right in front of me

目の前にあったんだ

 

Since love made me blind

愛が僕を盲目にさせた時から

 

You made a fool of me

キミは僕のことを騙してたんだ

 

You made it look so perfect

キミは僕達の愛を完璧に演じてた

 

When it wasn't meant to be

本当は完璧じゃなかったのに

 

 

 

Your love made me blind

キミの愛は僕を盲目にさせた

 

Your love made me blind

キミの愛は僕を盲目にさせたんだ

 

Love me and me blind

愛は、僕を盲目にさせた

 

Your love made me blind

キミの愛は僕を盲目にさせたんだ

 

 

 

Cause when I... I felt your lips pressed against mine

だって、キミの唇が僕の唇に押し付けるのを感じた時

 

Though the sweet smell of your perfume was all mine

キミの香水の甘い香りは僕のものなんだ

 

They didn't know

彼らは知らなかった

 

You were a beautiful liar

キミが華麗な嘘つきだってことを

 

Cause love made me blind

だって、愛は僕を盲目にさせたから

 

 

 

Love made me blind so I couldn't see

愛は僕を盲目にさせたから

 

All the lies you told

僕は何も見ることができなかった、キミが教えてくれた嘘は

 

Were right in front of me

目の前にあったんだ

 

Since love made me blind

愛が僕を盲目にさせた時から

 

You made a fool of me

キミは僕のことを騙してたんだ

 

You made it look so perfect

キミは僕達の愛を完璧に演じてた

 

When it wasn't meant to be

本当は完璧じゃなかったのに

 

 

 

Your love made me blind

キミの愛は僕を盲目にさせたんだ

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

 

See You Tomorrow