カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~Paradise~ Alan Walker

 

 


 

Said you would rather die young live for the moment forget tomorrow

キミは自分が死ぬのなら若い時がいいって明日のことを忘れよう、今が何もかもだって言ったけど

 

Guess that you got it all wrong still tryna find out which road to follow

キミは間違ったみたい、まだ自分に合った道が見つからないままで

 

Always tried to ride those paper planes

いつもキミは空想にふけってたんだから

 

Said that you were fine with my mistakes

僕がミスしても構わないって言ったけど

 

Now we're tryin to call on yesterday to go back

今じゃ、僕達は昔のことを繰り返そうとしてるんだ

 

 

 

We don't always get it right

僕達だって完璧じゃない

 

The lights go out, the music dies, no goodbye

電気も音楽も消えて、さよならの言葉もなく

 

Now you're gone I realize

今、キミが去ってから初めて気がついたんだ

 

I cast us of paradise

僕のせいで、終わってしまったんだ

 

Even if it all went down in flames

もしも、ひどい終わり方をされても

 

We can live to fight another day

僕達はまだ、いけるんだ

 

Let go and close your eyes

目を閉じて嫌なことは水に流して

 

And just remember paradise

僕達が一緒に作った良い思い出を思い出せばいい

 

 

 

It doesn't matter tonight

今夜、どうなっても気にする必要はないよ

 

Theres a tomorrow for you to treasure

キミには新しい明日が必ず来るんだ

 

No sense in loosing our minds to keep the pieces of us together

僕達の付き合いを無理やり持たせようとするために、頭を悩ます必要がないんだ

 

Thought about it for a while now

キミはずっと考えて来たんでしょ?

 

Questioned everything up in your life now

今までの人生について思い返してよ

 

Maybe you should let it ride out

多分、考えるのをやめて

 

And everything'll come around

成り行きに任せたらどうなの?

 

 

 

We don't always get it right

僕達だって完璧じゃない

 

The lights go out, the music dies, no goodbye

電気も音楽も消えて、さよならの言葉もなく

 

Now you're gone I realize

今、キミが去ってから初めて気がついたんだ

 

I cast us of paradise

僕のせいで、終わってしまったんだ

 

Even if it all went down in flames

もしも、ひどい終わり方をされても

 

We can live to fight another day

僕達はまだ、いけるんだ

 

Let go and close your eyes

目を閉じて嫌なことは水に流して

 

And just remember paradise

僕達が一緒に作った良い思い出を思い出せばいい

 

 

 

We don't always get it right

僕達だって完璧じゃない

 

The lights go out, the music dies, no goodbye

電気も音楽も消えて、さよならの言葉もなく

 

Now you're gone I realize

今、キミが去ってから初めて気がついたんだ

 

I cast us of paradise

僕のせいで、終わってしまったんだ

 

We don't always get it right

僕達だって完璧じゃない

 

The lights go out, the music dies, no goodbye

電気も音楽も消えて、さよならの言葉もなく

 

Now you're gone I realize

今、キミが去ってから初めて気がついたんだ

 

I cast us of paradise

僕のせいで、終わってしまったんだ

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

See You Tomorrow