カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~Gun~ Buckcherry

 

 

 

 

Taking the freeway, taking a drive

高速に入ってドライブに行ってるんだ

 

If you want trouble, we can just take it outside

もしもキミが喧嘩を売ってるのなら外でやろうよ

 

You know we can just take this shit outside

分かってるだろ?外でできるって

 

Maybe I'm angry, maybe I'm high

多分、僕は怒ってるのかも、ハイになったのかも

 

Maybe I'm about to lose control of my mind

多分僕は、頭がおかしいのかもね

 

Woo, let' get it

よし、やろう

 

Left with the baggage and full of sin

罪だらけ、感情的な負担もかかってる

 

Ain't that a bitch, 'cause nobody's gonna win

人生なんて勝つもんだろう

 

Pull the pin, it's blowing up again

どうせだったら全て、台無しにしても良いだろう

 

 

 

I'm on the run and I got myself a gun

逃亡中で銃を持ってるんだ

 

I got nothing to do so I'm coming for you

やることがないからキミを狙いに来る

 

Coming undone with a pocket full of fun

僕は気が狂いそうで楽しんでるんだ

 

I got something to prove, and I got my target set on you

僕は見栄を張ってキミを狙うんだ

 

 

 

Coming on stronger, crossing that line

強くなって、やりすぎることなんてない

 

Drag it out longer, I'm taking you for a ride

これから僕とキミとの付き合いが長くなりそう

 

Why don't we just go for a ride?

今からでもやろうか?

 

Whatchya gonna tell me, tell me your lies

キミは嘘でもついて逃げようとするだろ

 

Taking off the warpaint, seeing that fear in your eyes

キミが怖がってても僕は本気で来るから

 

Born to win, so where do I begin?

僕は生まれつきの勝者だから、どこから始める?

 

 

 

I'm on the run and I got myself a gun

逃亡中で銃を持ってるんだ

 

I got nothing to do so I'm coming for you

やることがないからキミを狙いに来る

 

Coming undone with a pocket full of fun

僕は気が狂いそうで楽しんでるんだ

 

I got something to prove, and I got my target set on you

僕は見栄を張ってキミを狙うんだ

 

 

 

When the blood is cold and the talk is cheap

キミは腰が抜けて、口出ししかできないんだ

 

And it's time to go buy your body's weak

逃げないといけないのに固まってしまって

 

Failed to mention I come from nothing

僕はゼロから始まったんだよ

 

I'm just here to show you something

強がってもいいだろ

 

 

 

I'm on the run and I got myself a gun

逃亡中で銃を持ってるんだ

 

I got nothing to do so I'm coming for you

やることがないからキミを狙いに来る

 

Coming undone with a pocket full of fun

僕は気が狂いそうで楽しんでるんだ

 

I got something to prove, and I got my target set on you

僕は見栄を張ってキミを狙うんだ

 

I'm on the run and I got myself a gun

逃亡中で銃を持ってるんだ

 

I got nothing to do so I'm coming for you

やることがないからキミを狙いに来る

 

Coming undone with a pocket full of fun

僕は気が狂いそうで楽しんでるんだ

 

I got something to prove, and I got my target set on you

僕は見栄を張ってキミを狙うんだ

 

 

 

And now I'm on the run

僕は逃亡中で

 

I got myself a gun

銃を持ってる

 

I got something to prove, and I got my target set on you

僕は見栄を張ってて、キミを狙うんだよ

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

See You Tomorrow