カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~Trying Not To Cry~ Kina

 

 

 

Can you hear all of my open wounds

僕の開いた傷口が、キミには聞こえるかな?

 

I'm whispering as loud as the flowers bloom

花が開くように大きな声で囁いてるんだ

 

I've been somewhere in the sky, don't worry

僕は「どこかの空にいるんだ」心配しないで

 

I'll be right on time if I can help it 

どうにかできたら間に合うと思うけど

 

I'm so sorry

ホントにごめんね

 

 

 

I've been trying not to cry in the grocery store

スーパーの中では泣かないように堪えてた

 

Little bully inside pinning me to the floor

中にいるいじめっ子が僕のことを床から離さなくて

 

It must be easier than it seems

大したことじゃないように見えるよね

 

But I can't get these thorns out of my teeth

でも僕は歯に挟まった棘を抜けなくて

 

It's killing me but I want more

苦しいんだ、だったらもっと欲しい

 

 

 

Cover my ears

耳を塞いで

 

I think I'm shutting down, going standby

外界を閉ざそう

 

Sleep mode, offline

スリープモード、オフライン

 

Feel nothing

何も感じないんだ

 

It's quite as hell in my room

僕の部屋は地獄みたいに静かで

 

I've been fighting for my sanctuary

神聖な場所に行くために戦って来たんだ

 

How do I stay alive if I don't wanna be

生きたくもないのに、どうやって生きればいいの?

 

 

 

I've been trying not to cry in the grocery store

スーパーの中では泣かないように堪えてた

 

Little bully inside pinning me to the floor

中にいるいじめっ子が僕のことを床から離さなくて

 

It must be easier than it seems

大したことじゃないように見えるよね

 

But I can't get these thorns out of my teeth

でも僕は歯に挟まった棘を抜けなくて

 

It's killing me but I want more

苦しいんだ、だったらもっと欲しい

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

See You Tomorrow