カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~Back 3 School~ Porches

 

 


 

 

I post what I did going back to school

学校に戻って、したことを投稿してる

 

I got a new friend and they think I'm cool

僕には新しい友達ができて、みんなからは僕はクールだって思われてる

 

I got baby face, gonna make them drool

このベビーフェイスにみんな心を奪われるだろ

 

I'm going back to school

僕は学校に戻ってくよ

 

And I got a little sun on my vacation

休みには少し日焼けしたよ

 

I'm not in a rush, I got patience

別に急いでない、待っておくよ

 

I don't know what it does, but I'm taking some

それが何をしてるのかわからない、でもとりあえず

 

I'm going back to school

僕は学校に戻るよ

 

'Cause I don't know who you are but I'm screaming your name

だって、僕はキミの名前を呼んでる、キミは誰なの?

 

You suck on my arm and I kiss on your face

キミは僕の腕を吸って僕はキミの顔にキスするんだ

 

Climbed into your car and you drove us away

キミの車に乗るから、キミが車を走らせて

 

'Cause I'm going back to school

僕は学校に戻るんだ

 

This song really slapped, brought me back to life

この曲に叩かれて、現実に引き戻される

 

I though of my kids, I thought of my wife

子供のこと、奥さんのことを考えて

 

I thought sometimes I really really love my life

時々、自分の人生が本当に愛しくなる

 

I'm going back to school

僕は学校に戻るんだ

 

'Cause I don't know who you are but you're screaming my name

だって、僕はキミの名前を呼んでる、キミは誰なのかな

 

I sucked on your arm and you kissed on my face

キミは僕の腕を吸って、僕はキミの顔にキスするんだ

 

Get out of the car, think we went the wrong way

車から出よう、道を間違えたみたいだ

 

'Cause I'm going back to school

僕は学校に戻るから

 

Please take me back to school

お願いだよ、僕を学校に戻して

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

See You Tomorrow