カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~Alien~ Caliban

 

 

 

I'm a dreamer

僕は夢想家

 

My roots are inside of me

僕のルーツは僕の内側に息ついて

 

I'm a loner

一匹狼で

 

I am debris

石屑で

 

I'm walking on clouds

天にも上る心地さ

 

Restless but deeply at ease

落ち着くことはないよ、でも深い安らぎを感じるんだ

 

Into the now

今に向かって

 

Would you follow me?

キミは僕についてくる?

 

Would you follow me?

キミは

 

 

 

I am an alien

僕はエイリアン

 

I wander alone into the unknown

道の世界に独り彷徨って

 

I am an alien

僕はエイリアン

 

I'm coming home wherever I go

どこへ行ったところで、僕は家に帰るんだ

 

Where do you belong?

キミの居場所はどこ?

 

Where do you belong?

キミの居場所は?

 

I'm never alone, I'm never alone

僕が孤独になったことはないよ

 

The self and the shadow

自分とこの影を

 

I can't let it go

手放すことはできないんだ

 

I'm coming home wherever I go

どこに行っても、僕は家に帰るんだ

 

My heart is the root

僕の心臓がルーツなんだから

 

From witch everything grows

そこから全てが育ったんだ

 

Would you follow me?

キミは僕についてくる?

 

 

 

I am an alien

僕はエイリアン

 

I wander alone into the unknown

道の世界に独り彷徨って

 

I am an alien

僕はエイリアン

 

I'm coming home wherever I go

どこへ行ったところで、僕は家に帰るんだ

 

Where do you belong?

キミの居場所はどこ?

 

You belong to no one

キミは誰とも繋がりがなくて

 

Where do you belong?

キミの居場所はどこ?

 

You belong to no one

キミは誰とも繋がりがなくて

 

I am an alien

僕はエイリアン

 

I wander alone into the unknown

道の世界に独り彷徨って

 

I am an alien

僕はエイリアン

 

I'm coming home wherever I go

どこへ行ったところで、僕は家に帰るんだ

 

Where do you belong?

キミの居場所はどこ?

 

You belong to no one

キミは誰とも繋がりがなくて

 

Where do you belong?

キミの居場所はどこ?

 

You belong to no one

キミは誰とも繋がりがなくて

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

See You Tomorrow