カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~Fancy~ Lennon Stella

 

 


 

We can make it be what it want it to

私達でこの関係を好きにしようね

 

We can make our heads empty as balloons

お互いに全てを忘れるってのもアリだけど

 

Can't explain the muscle racing in my chest

私は自分の心が思ってることは言葉にできなくて

 

I don't know where I'm going but I know what's next

自分は何をしようとしてるのかもわからない、次のはわかるけど

 

 

 

Oh I hear sex and candy

私はHとキャンディが聞こえるの

 

Oh I could keep on dancing

ダンスを続けられるわ

 

Oh let's go somewhere fancy

高級なとこに行きましょうよ

 

Where we can keep on dancing

私達が踊り続けられる場所に

 

 

 

We can make it mean what we want it to

私達でこの関係を好きにしましょうね

 

Wear each other's clothes and attitudes

お互いで期待に添いましょう

 

Lay our bodies in the ground and then we'll rest

私達は一緒になったら休めるの

 

I don't know where I'm going but I know what's next

私が自分でどこに行こうとしてるのかもわからないけど、次はわかるわ

 

 

 

Oh I hear sex and candy

私はHとキャンディが聞こえるの

 

Oh I could keep on dancing

ダンスを続けられるわ

 

Oh let's go somewhere fancy

高級なとこに行きましょうよ

 

Where we can keep on dancing

私達が踊り続けられる場所に

 

 

 

I'm feelin' that high vibration arent you feelin' that

ハイテンションになってるの、あなたもそう?

 

I'm feelin' that high vibration arent you feelin' that

ハイテンションになってるの、あなたもそう?

 

 

 

Oh I hear sex and candy

私はHとキャンディが聞こえるの

 

Oh I could keep on dancing

ダンスを続けられるわ

 

Oh let's go somewhere fancy

高級なとこに行きましょうよ

 

Where we can keep on dancing

私達が踊り続けられる場所に

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

See You Tomorrow