カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~Moonlight~ Grace Vanderwaal

 

 

 

She always has a smile

彼女はいつも笑ってる

 

From morning to the night

朝から夜まで

 

The perfect poster child

完璧な象徴

 

That was once in my life

私の人生で一度だけ現れた象徴なの

 

A doll made out of glass

グラスでできた人形

 

All her friends think that she's great

彼女の友達は全員、彼女のことをすごいって思ってるけど

 

But I can see through it all

私は全部お見通し

 

And she's about to break

彼女壊れかけてるわ

 

 

 

Remember last year when you told me

あなたが私に去年言ったことを覚えてるの

 

To always stay here and never leave me

いつもここにいて、私から離れないでねって

 

The light from your eyes made it feel like

あなたの瞳から出る光がまるで

 

We-e-e were dancing in the moonlight

私達が月明かりの下で踊ってる気分にさせるのよ

 

Remember last year when you told me

あなたが私に去年言ったこと、覚えてる

 

That these will be lifelong stories

これは生涯の物語になるわ

 

The light from your eyes made it feel like

あなたの瞳から出る光がまるで

 

We-e-e were dancing in the moonlight

私達が月明かりの下で踊ってる気分にさせるのよ

 

 

 

You-ou-ou were dancing in the moonlight

あなたは月明かりの下で踊ってたの

 

And I, I, I was dancing in the moonlight

そして、私も月明かりの下で踊ってたの

 

Now she lost her way

今、彼女は自分を見失って

 

And she forgets to smile

笑うことも忘れて

 

Never gets a break

幸せも得られない

 

From this life in denial

この目を背けた人生からは

 

A doll made out of glass

グラスでできた人形

 

All her friends think that she's great

彼女の友達は全員、彼女のことをすごいって思ってるけど

 

But I can see through it all

私は全部お見通し

 

And she's about to break, oh!

彼女壊れかけてるわ

 

 

 

Remember last year when you told me

あなたが私に去年言ったことを覚えてるの

 

To always stay here and never leave me

いつもここにいて、私から離れないでねって

 

The light from your eyes made it feel like

あなたの瞳から出る光がまるで

 

We-e-e were dancing in the moonlight

私達が月明かりの下で踊ってる気分にさせるのよ

 

Remember last year when you told me

あなたが私に去年言ったこと、覚えてる

 

That these will be lifelong stories

これは生涯の物語になるわ

 

The light from your eyes made it feel like

あなたの瞳から出る光がまるで

 

We-e-e were dancing in the moonlight

私達が月明かりの下で踊ってる気分にさせるのよ

 

 

 

You-ou-ou were dancing in the moonlight

あなたは月明かりの下で踊ってたの

 

And I, I, I was dancing in the moonlight

そして、私も月明かりの下で踊ってたの

 

I, I, I miss those me-mo-ries

私は、そんな思いが恋しいの

 

We used to share

2人でシェアしてきたの

 

Just you and me

ただ、あなたと私だけで

 

 

 

I remember last year when I told you

私があなたに去年言ったこと、覚えてる

 

I would always stay here and never leave you

私はいつもここにいてあなたを置いていくことはないって

 

I told you the light in your eyes made it look like

言ったでしょ、あなたの瞳から出る光がまるで

 

We-e-e, we're dancing in the moonlight

私達が月明かりの下で踊ってる気分にさせるの

 

Remember last year when you told me

あなたが私に去年言ったことを覚えてるの

 

To always stay here and never leave me

いつもここにいて、私から離れないでねって

 

The light from your eyes made it feel like

あなたの瞳から出る光がまるで

 

We-e-e were dancing in the moonlight

私達が月明かりの下で踊ってる気分にさせるのよ

 

 

 

The light from your eyes made it feel like

あなたの瞳から出る光がまるで

 

Dancing in the moonlight

月明かりの下で踊ってる気分にさせるのよ

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

See You Tomorrow