カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~Cosmic Dancer~ T. Rex

 

 

 

 

I was dancing when I was twelve

踊ってたんだ、12歳の頃に

 

I was dancing when I was twelve

踊ってたんだよ、12歳の頃に

 

I was dancing when I was out

踊ってたんだ、出かけて

 

I was dancing when I was out

出かけて踊ってたんだ

 

 

 

I danced myself right out the womb

僕は子宮から躍り出て

 

I danced myself right out the womb

子宮から躍り出て

 

Is it strange to dance so soon?

こんなに早く出るのはおかしいのかな?

 

I danced myself right out the womb

子宮から躍り出たって

 

 

 

I was dancing when I was eight

僕は踊ってたんだ、8歳の頃

 

I was dancing when I was eight

僕は踊ってたんだ、8歳の頃

 

Is it strange to dance so late?

こんなに遅く踊るのはおかしいのかな?

 

Is it strange to dance so late?

こんなに遅く踊るのはおかしいのかな?

 

 

 

I danced myself into the tomb

僕はお墓に踊り込んだ

 

I danced myself into the tomb

僕はお墓に踊り込んだ

 

Is it strange to dance so soon?

こんなに早く出るのはおかしいのかな?

 

I danced myself right out the womb

墓に躍り込んだって

 

 

 

Is it wrong to understand

人の心に宿る恐怖を

 

The fear that dwells inside a man?

理解するのはおかしいのかな?

 

WHat's it like to be a loon?

馬鹿になるってどんな感じなのかな?

 

I liken it to a balloon

風船に例えてみよう

 

 

 

I danced myself right out the womb

僕は子宮から躍り出て

 

I danced myself right out the womb

子宮から躍り出て

 

Is it strange to dance so soon?

こんなに早く出るのはおかしいのかな?

 

I danced myself into the tomb

お墓に踊り込んだって

 

But then again, once more

でも、もう一度

 

 

 

I danced myself right out the womb

僕は子宮から躍り出て

 

I danced myself right out the womb

子宮から躍り出て

 

Is it strange to dance so soon?

こんなに早く出るのはおかしいのかな?

 

I danced myself right out the womb

子宮から躍り出たって

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

See You Tomorrow