カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~I Don't Wanna Leave~ Rufus Du Sol

 

 

 

Head in the clouds, I'm feeling at peace right now

今、空想に浸ってて落ち着いたよ

 

I don't want to come back down, I'm checking out

僕はまた焦りたくないし、ストレスはいらないけど

 

I'll never get over you, I'll never get over you

絶対にキミのことを諦められないんだ

 

I've got nowhere to go

行くところがないし

 

Got nowhere to be

居場所もない

 

 

 

I don't wanna, I don't wanna, I don't wanna leave right now

嫌なんだ、今離れたくないんだ

 

So stay with me for one more night

だから僕ともう一晩居てくれよ

 

I don't wanna, I don't wanna, I don't wanna leave right now

嫌なんだ、今は離れたくないんだ

 

So stay with me for one more night

だから僕ともう一晩一緒にいてくれよ

 

 

 

Cause this just feels right

だって、この状況はしっくりくるから

 

I won't let the lights go down

僕は終わりになんてしないよ

 

I don't want to sleep right now

今、寝たくもないんだ

 

Said my goodbyes, I'll never get over you

別れの言葉は言ったけど、キミのことは諦めないさ

 

I'll never get over you

僕はキミのことを諦めないよ

 

I've got nowhere to go

行くところもないし

 

Got nowhere to be

居場所もないんだ

 

 

 

I don't wanna, I don't wanna, I don't wanna leave right now

嫌なんだ、今離れたくないんだ

 

So stay with me for one more night

だから僕ともう一晩居てくれよ

 

I don't wanna, I don't wanna, I don't wanna leave right now

嫌なんだ、今は離れたくないんだ

 

So stay with me for one more night

だから僕ともう一晩一緒にいてくれよ

 

 

 

Now that I want you, I need you

僕は、キミが欲しくて必要なんだ

 

Now that I want you, I need you

僕は今、キミが欲しくて必要なんだ

 

Now that I want you, I need you

僕は、キミが欲しくて必要なんだよ

 

Now that I want you, I need you

僕は、キミが欲しくて必要なんだよ

 

 

 

I don't wanna, I don't wanna, I don't wanna leave right now

嫌なんだ、今離れたくないんだ

 

So stay with me for one more night

だから僕ともう一晩居てくれよ

 

I don't wanna, I don't wanna, I don't wanna leave right now

嫌なんだ、今は離れたくないんだ

 

So stay with me for one more night

だから僕ともう一晩一緒にいてくれよ

 

 

 

I don't wanna leave right now

僕は今、離れたくないんだ

 

I don't wanna leave right now

僕は今、離れたくないんだよ

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

See You Tomorrow