カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~If Depression Gets The Best Of Me~ Zevia

 

 

 

Empty, and numb

空っぽなの、そして痺れる

 

Still can't get past all the sadness, and the crumbs I left

それでも未だに全ての悲しみを乗り越えることができないの、私が残した欠片

 

Help me I'm scared

助けて、怖いのよ

 

Cause the one thing on my mind

だって、私の心の1つのことが原因なの

 

Is for me to disappear

私が消えるのかな

 

 

 

So mama when I die

だからママ

 

Please hold in your cry

私が死ぬときは抱きしめて泣いてね

 

Just know that when I'm gone

ただ私がいなくなったらそれを知って

 

I'll always be right by your side

私は常にあなたのそばにいるわ

 

And lover when I leave

そして恋人へ、私が去るとき

 

I know that we don't speak

私達は離さないことを知ってる

 

I'm sorry that I failed you

ごめんなさい、失敗したの

 

But you meant the world to me

でも、あなたは私にとっての世界を意味してたのよ

 

 

 

I lost my sight

視力を失ってしまった

 

I still can't see all the places

私はまだ、全ての場所を見ることができないの

 

Where there might be light

光があるかもしれない場所みたいな

 

I used to stare

見つめてたの

 

At the mirror, now I don't

鏡でね、今はしないけど

 

Cause when I do I see a ghost

だって私は幽霊を見るから

 

It's not my fault that you feel like

あなたが感じるのは私のせいじゃない

 

I'm so self centered

自己中なのよ

 

I'm tryna be better

より良くなろうとしてるけど

 

But I feel under the weather

でも、具合が良くないのよ

 

 

 

So mama when I die

だからママ

 

Please hold in your cry

私が死ぬときは抱きしめて泣いてね

 

Just know that when I'm gone

ただ私がいなくなったらそれを知って

 

I'll always be right by your side

私は常にあなたのそばにいるわ

 

And lover when I leave

そして恋人へ、私が去るとき

 

I know that we don't speak

私達は離さないことを知ってる

 

I'm sorry that I failed you

ごめんなさい、失敗したの

 

You deserve better than me

あなたは私よりも相応しいわ

 

So mama when I die

だからママ

 

Please hold in your cry

私が死ぬときは抱きしめて泣いてね

 

Just know that when I'm gone

ただ私がいなくなったらそれを知って

 

I'll always be right by your side

私は常にあなたのそばにいるわ

 

And lover when I leave

そして恋人へ、私が去るとき

 

I know that we don't speak

私達は離さないことを知ってる

 

I'm sorry that I failed you

ごめんなさい、失敗したの

 

You deserve better than me

あなたは私よりも相応しいわ

 

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

See You Tomorrow