カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~My Generation~ Louis Dunford

 

 

 

My generations in a state, we're a nation in the gutter

僕の世代は酷い状態に置かれてるんだ

 

Pass the queue for the food bank everyday

パンとバターをもらうために

 

To get some brand and butter

毎日、フードバンクの行列に並ぶんだ

 

I see a single mother singing on just keep her baby eating

僕は自分の赤ちゃんが餓死しないように、シングルマザーがアダルトな世界に入るのを見てるんだ

 

While her teenage son shots gear to fund

10代の息子は光熱費を払うために

 

The leccy and the heating

独特のやり方でやっていけてるんだ

 

And people say

みんなは言う

 

 

 

God only know what we're trying for

「私達は何のために苦労してるかは神のみぞ知る」

 

God only knows what we're dying for

「私達は何のために死んでるのかは、神のみぞ知る」って

 

I see the local lads who did smash and grabs

僕は地元の少年が犯罪を犯してるのを見かけて

 

On tag outside probation

彼は保護観察中だった

 

They've been demonised and traumatised by social deprivation

社会に悪者にされたせいでトラウマを受けてると思うんだ

 

It's too gentrified to attempt to die

街は高級化されて

 

In the block where your like started

ジェントリフィケーションみたいだ

 

Cause they regenerate every estate

だって街並みを綺麗にして階級化って言うけど

 

To cleanse the working classes

中流階級が貧困に陥れられてるだけなんだ

 

And people say god only knows what we're trying for

みんなこう言うんだ「私達は何のために苦労してるのか、神のみぞ知る」

 

And people say got only knows what we're dying for

「私達は何のために死に行くのか、神のみぞ知る」

 

And people say god only knows what we're trying for

「私達は何のために苦労してるのか、神のみぞ知る」って

 

 

 

God only knows what we're dying for

「私達は何のために死にゆくのか、神のみぞ知る」

 

Cause we are the dreamers and lovers

だって、僕達は夢を見たり愛したりする人達なんだ

 

With nothing to live for but one and other

他人でも、お互いに生き甲斐になってるんだよ

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

See You Tomorrow