カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~Tenement Time~ Johnny Marr

 

 


 

Forever, forever is mine

永遠は僕のものなんだ

 

Together, tenement time

一緒に、借家の時間さ

 

Whatever, whatever we find

何でも僕達は何を見つけても

 

Forever, in tenement time

永遠に、借家の時間なんだ

 

 

 

Riding on release second generation

滑り出しが良くても2代目

 

Here we go found again

また繰り返されるか

 

Never looked down was a sweet sensation

僕は下を見てない方がよかった

 

Happy ever after again

もう一度幸せになれますように

 

Sucking and seeing straight through the future

未来のことを予想して飲み込む

 

Love what's coming girl

これから来るものを愛せばいいんだ

 

Eyes thrown on belief, eyes thrown on belief

信念に目を向ける

 

Eyes thrown all we need, eyes thrown all we need

僕達は必要としてるものに目を向けるんだ

 

 

 

Forever, forever is mine

永遠は僕のものなんだ

 

Together, tenement time

一緒に、借家の時間さ

 

Whatever, whatever we find

何でも僕達は何を見つけても

 

Forever, in tenement time

永遠に、借家の時間なんだ

 

Forever, forever is mine

永遠は僕のものなんだ

 

Together, tenement time

一緒に、借家の時間さ

 

Whatever, whatever we find

何でも僕達は何を見つけても

 

Forever, in tenement time

永遠に、借家の時間なんだ

 

 

 

Second sided never missed a sound

両面で聞き漏らしたことがなくて

 

Look what's coming again

また来るものを見ろよ

 

Going thru space, slipping through the crossfire

宇宙を通して十字砲火を免れる

 

Look what's coming again

また来るものを見ろよ

 

I've been in that street 

その道で色々追いかけてきた

 

Here we go round again

またここから繰り返すのか

 

Eyes thrown on belief, eyes thrown on belief

信念に目を向ける

 

 

 

Forever, forever is mine

永遠は僕のものなんだ

 

Together, tenement time

一緒に、借家の時間さ

 

Whatever, whatever we find

何でも僕達は何を見つけても

 

Forever, in tenement time

永遠に、借家の時間なんだ

 

Forever, forever is mine

永遠は僕のものなんだ

 

Together, tenement time

一緒に、借家の時間さ

 

Whatever, whatever we find

何でも僕達は何を見つけても

 

Forever, in tenement time

永遠に、借家の時間なんだ

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

See You Tomorrow