カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~All Through The Night~ Cyndi Lauper

 

 

 

All through the night

今夜は一晩中

 

I'll be awake and I'll be with you

寝ないでずっとあなたと一緒なの

 

All through the night

夜中

 

This precious time when time is new

この大切なひとときが新鮮な時間で

 

Oh, all through the night today

今日は一晩中ずっと

 

Knowing that we feel the same without saying

言わなくても私達、同じ気分だってわかるの

 

 

 

We have no past, we won't reach back

私達に過去なんてないの、振り返らないわ

 

Keep with me forward all through the night

夜通し、私と一緒に進みましょう

 

And once we start the meter clicks

そして、私達がスタートしたらメトロノーム

 

And it goes running all through the night

「カチッ」となって夜通し動き続けるの

 

Until it ends, there is no end

それが止まるまでは終わりなんてないの

 

 

 

All through the night

夜、ずっと迷子猫が鳴いてて

 

Stray cat is crying so stray cat sings back 

迷子猫がそこで歌い出すの

 

All through the night

夜の間中、ずっと

 

They have forgotten what by day they lack

昼間自分達に足りないものは忘れてしまったけど

 

Oh under those white street lamps

あの白い街路灯の下にある

 

There is a little chance they may see

そこに小さなチャンスが見つけられるかも

 

 

 

We have no past, we won't reach back

私達に過去なんてないの、振り返らないわ

 

Keep with me forward all through the night

夜通し、私と一緒に進みましょう

 

And once we start the meter clicks

そして、私達がスタートしたらメトロノーム

 

And it goes running all through the night

「カチッ」となって夜通し動き続けるの

 

Until it ends, there is no end

それが止まるまでは終わりなんてないの

 

 

 

Oh the sleep in your eyes is enough

あなたに見られて眠れるだけでいいの

 

Let me be there let me stay there awhile

あなたの目の中にしばらくいさせて

 

 

 

We have no past, we won't reach back

私達に過去なんてないの、振り返らないわ

 

Keep with me forward all through the night

夜通し、私と一緒に進みましょう

 

And once we start the meter clicks

そして、私達がスタートしたらメトロノーム

 

And it goes running all through the night

「カチッ」となって夜通し動き続けるの

 

Until it ends, there is no end

それが止まるまでは終わりなんてないの

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

See You Tomorrow