カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~Back In The saddle~ Ashley Cooke

 

 

 

Hey whiskey green eyes

ねえ、ウィスキーグリーン瞳の人

 

Your lonely looks like mine

あなたの孤独な視線は私にそっくりで

 

Is that seat taken, mind if I take it

その席って空いてる?座ってもいい?

 

Order up another one of what you're drinking

あなたが飲んでるものを私にも一杯ちょうだい

 

We can talk about it, or just pretend

そのことを話してもいいし演技したっていい

 

You ain't here cause of her I ain't here 'cause of him

あなたは彼女、私は彼のせいでここに来たわけじゃないって

 

We both got a couple names we could to cheers to

私達は乾杯する原因が何人かいるからね

 

Wasted years to, so baby here's to

無駄になった日々に乾杯、そしてこれは

 

 

 

Getting back in the saddle

やり直しに乾杯

 

Putting boots in the gravel

ブーツは墓場に置いて

 

Leaving her memory in an ole dust cloud

彼女の記憶はチリの雲に飛ばして

 

Ditching this missing him merry go round

彼を恋しく思うメリーゴーランドは捨ててしまう

 

Baby whatever we say

私達が何と言っても

 

We been drinking and we ain't

私達が飲んでる理由は

 

Trying to ride off into a red sunset

一緒に赤い夕焼けへ進んで行こうってわけじゃなくて

 

No this is just you and me trying to forget

あなたと私が忘れるためだから

 

Getting back in the saddle

やり直すために

 

 

 

Another double shot for the pain

この傷のために、もう一杯ダブルでショットを

 

Little, hold you in the dark for the heartbreak

少しだけ、傷を癒すために暗闇の中あなたを抱きしめたいの

 

Ain't nothing a tequila slow dance can't fix

テキーラの入ったスローダンスで直せないものなんてないから

 

Your hands my hips, all night like this

あなたの手を私の腰に当てて、夜通しずっとね

 

 

 

Getting back in the saddle

やり直しに乾杯

 

Putting boots in the gravel

ブーツは墓場に置いて

 

Leaving her memory in an ole dust cloud

彼女の記憶はチリの雲に飛ばして

 

Ditching this missing him merry go round

彼を恋しく思うメリーゴーランドは捨ててしまう

 

Baby whatever we say

私達が何と言っても

 

We been drinking and we ain't

私達が飲んでる理由は

 

Trying to ride off into a red sunset

一緒に赤い夕焼けへ進んで行こうってわけじゃなくて

 

No this is just you and me trying to forget

あなたと私が忘れるためだから

 

Getting back in the saddle

やり直すために

 

 

 

Oh, mm, we both got a couple names we could to cheers to

お互いに乾杯する原因が何人かいるから

 

Wasted years to, so baby here's to

無駄になった日々に乾杯、そしてこれは

 

Getting back in the saddle

やり直しに乾杯

 

Putting boots in the gravel

ブーツは墓場に置いて

 

Leaving her memory in an ole dust cloud

彼女の記憶はチリの雲に飛ばして

 

Ditching this missing him merry go round

彼を恋しく思うメリーゴーランドは捨ててしまう

 

Baby whatever we say

私達が何と言っても

 

We been drinking and we ain't

私達が飲んでる理由は

 

Trying to ride off into a red sunset

一緒に赤い夕焼けへ進んで行こうってわけじゃなくて

 

No this is just you and me trying to forget

あなたと私が忘れるためだから

 

Getting back in the saddle

やり直すために

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

 

See You Tomorrow