カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~Lie To Me~ Sia

 

 

 

There is a hungry child living inside of me

私の心の中に飢えた子供が住んでいるの

 

See, I've always been wild

私はいつもワイルドだったでしょ?

 

Had a sensitive sight, it's part of me

目にするものには敏感で、これが私の一部なの

 

Set a forest on fire just to stay in denial

現実から目を逸らすために森に火をつけた

 

Don't wanna see

見たくないもの

 

Just tell me it's fine, give me a line 

ただ、大丈夫って言ってよ、騙し文句でいいの

 

Say anything

何か、言って

 

 

 

Say anything, say anything

何か言って

 

Say anything, say anything

何か

 

Say anything, say anything

何か言ってよ

 

Say anything

何か言って

 

To keep me from feelin

ずっと感じられるように

 

Say anything, say anything

何か言って

 

Say anything, say anything

何か

 

Say anything, say anything

何か言ってよ

 

Say anything

何か言って

 

To keep me from feelin

ずっと感じられるように

 

Tell me lies, tell me lies

嘘をついて、教えて

 

Tell me lies, tell me lies

嘘をついて、嘘を教えて

 

Lie to me. lie to me

私に

 

Yeah, lie to me

嘘をついてよ

 

Lie to me

私に

 

 

 

 

There is a hungry ghost living inside of me

私の心の中に飢えた幽霊が住んでる

 

And nobody can know 'bout the spirit shaped hole that's haunting me

魂の形をした穴が私を呪ってることなんて誰も知らないの

 

And I'll never say "no"

私は一生「イヤ」とは言えないの

 

If it means you won't go

もしもあなたがどこにも行かないのなら

 

Don't leave baby

置いていかないで

 

Say I'm the one, I'm your true love 

私が運命の人であなたの最愛の人だって言って

 

Say anything

何か、言ってよ

 

Say anything, say anything

何か言って

 

Say anything, say anything

何か

 

Say anything, say anything

何か言ってよ

 

Say anything

何か言って

 

To keep me from feelin

ずっと感じられるように

 

Say anything, say anything

何か言って

 

Say anything, say anything

何か

 

Say anything, say anything

何か言ってよ

 

Say anything

何か言って

 

To keep me from feelin

ずっと感じられるように

 

 

 

Tell me lies, tell me lies

嘘をついて、教えて

 

Tell me lies, tell me lies

嘘をついて、嘘を教えて

 

Lie to me. lie to me

私に

 

Yeah, lie to me

嘘をついてよ

 

Lie to me

私に

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

See You Tomorrow