カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~Everyday Will Be Like A Holiday~ Eric Clapton

 

 

 

Every day will be like a holiday

毎日が祝日みたいになる

 

When my baby, when my baby comes home

僕の愛しい人が家に帰ってくると

 

She's been gone

彼女と離れて

 

Such a long time

随分経った

 

Ever since she's been gone

彼女がいなくなってからも

 

She's been on my mind 

僕の心に彼女はいて

 

I got a letter

ちょうど昼頃に

 

Just about noon

手紙をもらった

 

She said don't you worry darling

心配しないで

 

I'll be home soon

もうすぐ家に帰るからって書いてあった

 

 

 

Every day will be like holiday

毎日が祝日みたいで

 

When my baby, when my baby comes home

僕の愛しい人が家に帰ってくると

 

 

 

I never have to worry

心配することはないよ

 

I am sitting by the phone

僕は電話の横に座ってる

 

When she gets here

彼女が着いたら

 

I'll never be alone

もう寂しくなんかないよ

 

She said she'll get here

今日の何時かに

 

Sometimes today

彼女は着くって言った

 

I know when she gets here

帰って来たら

 

She'll never go away

彼女がいなくなることはないんだ

 

 

 

Every day will be like holiday

毎日が祝日みたいで

 

When my baby, when my baby comes home

僕の愛しい人が家に帰ってくると

 

Every day will be like holiday

毎日が祝日みたいで

 

When my baby, when my baby comes home

僕の愛しい人が家に帰ってくると

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

See You Tomorrow