カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~Love Buzz~ Shocking Blue

 

 

 

Would you believe me when I tell you

こうやって言ったら信じてくれる?

 

You are the king of my dreams

あなたは私にとって夢の王様で

 

Please don't deceive me when I hurt you

傷つけられたって思っても私を裏切らないで

 

It just ain't the way it seems

そんなつもりじゃないから

 

 

 

Can't you hear my love buzz?

私の愛の鼓動が聞こえない?

 

 

I need you like a desert needs rain

砂漠が雨を乞う私もあなたを乞い求めるの

 

I would rather like to die

あなたに会えないくらいなら

 

Darling, no, when I do not see you

ねえ、死んだ方がマシよ

 

So spread your wings and fly

だから羽を広げて飛んできて

 

 

 

Can't you hear my love buzz?

私の愛の鼓動が聞こえない?

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

See You Tomorrow