カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~I Drove All Night~ Cyndi Lauper

 

 

 

I had to escape

逃げないといけなかったの

 

The city was sticky and cruel

街は厄介で、残酷だった

 

Maybe I should have called you first

多分、先に電話した方がよかったかもしれないけど

 

But I was dying to get to you

でも、早くあなたの元に来たかったの

 

I was dreaming while I drove

車を走らせながら夢を見てた

 

The long straight road ahead

目の前には長いまっすぐな道

 

Could taste your sweet kisses

あなたの甘いキスを味わうことも出来る

 

Your arms open wide

あなたの大きく開いた腕

 

This fever for you is just burning me up inside

あなたを思って、体が内から燃えるように熱くなるの

 

 

 

I drove all night to get to you

あなたの所へ車を走らせた

 

Is that all right?

大丈夫だったかな?

 

I drove all night

夜通し車を走らせたの

 

Crept in your room

部屋に忍び込んで

 

Woke you from your sleep

あなたを起こして

 

To makes love to you

愛し合おうとしたけど

 

Is that all right?

大丈夫だった?

 

I drove all night

夜通し車を走らせたの

 

 

 

What in this world

どうすれば

 

Keeps us from tearing apart

離れ離れにならずに済むのかな

 

No matter where I go I hear

どこへ行っても

 

The beating of your heart

あなたの心の鼓動が聞こえる

 

I think about you

あなたのことを考えるの

 

When the night is cold and dark

寒くて暗い夜

 

No one can move me

誰もあなたみたいには

 

The way that you do

私の心を動かせないの

 

Nothing erases the feeling between me and you

私とあなたの思いを消し去るものは何も無いのよ

 

 

 

I drove all night to get to you

あなたの所へ車を走らせた

 

Is that all right?

大丈夫だったかな?

 

I drove all night

夜通し車を走らせたの

 

Crept in your room

部屋に忍び込んで

 

Woke you from your sleep

あなたを起こして

 

To makes love to you

愛し合おうとしたけど

 

Is that all right?

大丈夫だった?

 

I drove all night

夜通し車を走らせたの

 

 

 

Could taste your sweet kisses

あなたの甘いキスを味わうことも出来る

 

Your arms open wide

あなたの大きく開いた腕

 

This fever for you is just burning me up inside

あなたを思って、体が内から燃えるように熱くなるの

 

 

 

I drove all night to get to you

あなたの所へ車を走らせた

 

Is that all right?

大丈夫だったかな?

 

I drove all night

夜通し車を走らせたの

 

Crept in your room

部屋に忍び込んで

 

Woke you from your sleep

あなたを起こして

 

To makes love to you

愛し合おうとしたけど

 

Is that all right?

大丈夫だった?

 

I drove all night

夜通し車を走らせたの

 

 

 

Could taste your sweet kisses

あなたの甘いキスを味わうことも出来る

 

Your arms open wide

あなたの大きく開いた腕

 

This fever for you is just burning me up inside

あなたを思って、体が内から燃えるように熱くなるの

 

I drove all night

夜通し車を走らせたの

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

See You Tomorrow