カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~Shay~ Rare Americans

 

 

 

I got hit by a thunder bolt, didn't know how it would unfold

僕からすればそれは寝耳に水だったんだ

 

Wish I could shake it, wish I could break it

その衝撃の影響を構わなかったり、なかったことにしたり

 

Wish I could make it fine

することができたらいいのに

 

She had a ring on her hand

彼女には結婚相手がいたみたい

 

A future that she never planned

自分で予定を立てなかった未来が彼女を待ってた

 

She learned to say goodbye, goodbye, goodbye

色んな意味で彼女はさようならの言い方を身につけて

 

 

 

So shay, where to today?

ねえシェイ、今日はどこに行くの?

 

Cause you're a pilot

だってキミはパイロットで

 

And I'm your island getaway

僕にとってのリゾートみたいな存在だからね

 

So shay, will you fly to me?

ねえシェイ、僕のところへ飛んできてくれる?

 

Cuz you're a pilot

だってキミはパイロット

 

And I'm your island getaway

僕はキミにとってのリゾートのような存在だから

 

 

 

What are you thinking about, now he's gone?

彼がいなくなったところで、キミは何を考えてるの?

 

Life tests you and moves on

人生は人々を試すもの

 

Wish I could shake it, wish I could break it

その衝撃の影響を構ったり、構わなかったり

 

Wish I could make it fine

することができたらいいのに

 

So you feel better again

キミにまた元気が出ますように

 

The toughest girl I ever met

僕の会った女の子の中で一番強いシェイさん

 

We learn to say goodbye, goodbye, goodbye

僕達は色んな意味でさよならの言い方を身につける

 

 

 

So shay, where to today?

ねえシェイ、今日はどこに行くの?

 

Cause you're a pilot

だってキミはパイロットで

 

And I'm your island getaway

僕にとってのリゾートみたいな存在だからね

 

So shay, will you fly to me?

ねえシェイ、僕のところへ飛んできてくれる?

 

Cuz you're a pilot

だってキミはパイロット

 

And I'm your island getaway

僕はキミにとってのリゾートのような存在だから

 

 

 

Is this the end? is this the end?

これで最後?終わりなの?

 

Cause realistically we might never see

だって実現的に言えば僕達は2度と

 

Each other again

会えないかもしれないから

 

Are you thinking about me?

キミは僕のことについて考えてる?

 

Cuz I'm thinking about you

だって僕はキミのことを考えてるから

 

Yeah I'm thinking about you

ねえ、キミのことをずっと想ってるよ

 

So shay, will you fly to me? Cause you're a pilot

ねえシェイ、僕のところに飛んできてくれる?だってパイロットだからね

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

See You Tomorrow