カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~Skin~ Colby Brock

 

 


 

She said you don't know me

彼女は僕を知らないって言った

 

Sharp words that I just can't believe

そんな鋭い言葉を僕は信じる事が出来ないよ

 

Fake friends or wannabes?

偽物の友達や熱狂的なファン

 

We smile and lie behind our teeth

僕達は笑って嘘をついてるんだ

 

So unzip my soul and let me be, the person nobody else sees

だから僕の魂を解凍して、ありのままでいさせてよ、誰も見てない人

 

Under the lights it's hard to breathe, I'm holding it in now

灯りの下で呼吸が苦しくなるけど、今はそれを抑えるんだ

 

Just wait until the walls come down

ただ、壁が倒されるまで待ってくれ

 

I'm breaking down

僕は急に起こすんだ

 

 

 

Cause I can't forgive myself

だって、自分自身が許せないから

 

If I'm just a servant to my pain

もしも僕が自分の痛みのしもべなら

 

Fake face, I'm not well

偽の顔、気分が良くないんだ

 

With this pill that I don't wanna taste

味見したくないこの薬と

 

And you'll never know what's real

キミは本当のことを知ることないだろう

 

You're on the outside looking in 

キミは外を見て

 

To only what I reveal

僕が明らかにしたことだけ

 

You're not gonna get under my skin

キミは僕をイライラさせないんだ

 

 

 

Well OK you liked the show

キミはそのショーが好きだったね

 

Well I'm done pretending like I don't

そう、僕はしてないようなフリをする

 

So take off, lose control

だから飛び立とう、コントロールを失う

 

I'm not holding it in

僕はそれを保ってはいないよ

 

 

 

Cause I can't forgive myself

だって、自分自身が許せないから

 

If I'm just a servant to my pain

もしも僕が自分の痛みのしもべなら

 

Fake face, I'm not well

偽の顔、気分が良くないんだ

 

With this pill that I don't wanna taste

味見したくないこの薬と

 

And you'll never know what's real

キミは本当のことを知ることないだろう

 

You're on the outside looking in 

キミは外を見て

 

To only what I reveal

僕が明らかにしたことだけ

 

You're not gonna get under my skin

キミは僕をイライラさせないんだ

 

 

 

My skin

僕の肌

 

I can't

出来ないよ

 

My skin

僕の肌を

 

 

 

Cause I can't forgive myself

だって、自分自身が許せないから

 

If I'm just a servant to my pain

もしも僕が自分の痛みのしもべなら

 

Fake face, I'm not well

偽の顔、気分が良くないんだ

 

With this pill that I don't wanna taste

味見したくないこの薬と

 

And you'll never know what's real

キミは本当のことを知ることないだろう

 

You're on the outside looking in 

キミは外を見て

 

To only what I reveal

僕が明らかにしたことだけ

 

You're not gonna get under my skin

キミは僕をイライラさせないんだ

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

See You Tomorrow