カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~Go To Hell~ Clinton Kane

 

 

 

Walkin' up in the morning's had

朝の目覚めは辛いよ

 

I miss you even though it don't make sense

意味不明だとしてもキミがいなくて寂しいんだ

 

It's hurting in my chest to breathe 

呼吸すると胸が痛くて

 

When all I see are stories of our love

僕が見るのは僕達の愛の物語だけ

 

So hard, but it was not enough

とても辛いけど、でもそれは十分じゃなかったんだ

 

I'm goin' out to a party

僕はパーティーに出かける

 

And the only thing they're asking's "How you are"

彼らが訪ねてくるのは「お元気ですか?」だけ

 

Sayin' I'm okay, but really I'm cryin'

大丈夫だって言ってるけど、本当は泣いてる

 

And my head is so fucked from what you did

僕の頭はキミがしたことからとてもめちゃくちゃで

 

I'm getting drunk

僕は酔っ払ってるんだ

 

 

 

Tell me, tell me when

教えてよ、いつなの?

 

Did you love somebody else?

キミが他の誰かを愛したのは

 

Did you care when you just 

気にかけてくれた?

 

Tore my heart to shreds in someone's bed?

誰かのベッドで僕の心を細かく裂いてる時に

 

Why don't you take him and go to hell

彼を連れて、地獄に行ってくれ

 

 

 

I'm tryin' hard to hate you

キミを憎むために一生懸命努力する

 

But I can't stop loving who I thought you were

でも僕が思ってたキミを愛するのを止める事が出来ないんだ

 

Was it ever real or were your lips just stained from him?

それは本物だったの、それかキミの唇は彼で汚れただけなの?

 

Don't call me honey

僕のことをハニーなんて呼ばないで

 

You're the best and worst of all

キミは全ての中で最高で最悪だよ

 

 

 

So tell me, tell me when

だから教えてよ、いつなの?

 

Did you love somebody else?

キミが他の誰かを愛したのは

 

Did you care when you just 

気にかけてくれた?

 

Tore my heart to shreds in someone's bed?

誰かのベッドで僕の心を細かく裂いてる時に

 

Why don't you take him and go to hell

彼を連れて、地獄に行ってくれ

 

 

 

This is my loving last farewell

これは僕の愛の最後の別れなんだ

 

I hope you both go rot in hell

2人とも地獄で腐ってしまうことを願う

 

This is my loving last farewell

これは僕の僕の最後の別れなんだ

 

I hope you both go rot in hell

2人とも地獄で腐ってしまうことを願ってるよ

 

 

 

When did you love somebody else?

いつキミが他の誰かを愛したの?

 

Did you care when you just 

気にかけてくれた?

 

Tore my heart to shreds in someone's bed?

誰かのベッドで僕の心を細かく裂いてる時に

 

Tell me, tell me when

教えてよ、いつなの?

 

Did you love somebody else?

キミが他の誰かを愛したのは

 

Did you care when you just 

気にかけてくれた?

 

Tore my heart to shreds in someone's bed?

誰かのベッドで僕の心を細かく裂いてる時に

 

Why don't you take him and go to hell

彼を連れて、地獄に行ってくれ

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

See You Tomorrow