カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~Knee Deep At ATP~ Lovejoy

 

 

 

And every sentence that I spoke began and ended in ellipsis

僕が話す言葉は、全てが点々で終わって

 

Each of eight fingers gripping what he wrote

8本の指が僕が書いたものを握って

 

Clung on tightly, like parenthesis

しっかり掴んでるよ、カッコくらいに

 

And for each correctly used apostrophe

アポストロフィーはちゃんと使ってるのに

 

I could feel my heart sink inside my chest in front of me

僕の胸の中で心は沈んでいくんだ

 

So, maybe the lining of a winter's coat

だから、冬のコートの裏地に

 

Mightn't be the best place to hide a summer secret

夏の秘密を隠すのが良いと思う

 

You said every photo that you took that festival

お祭りで撮った写真

 

Got lost in your camera insurance scam

キミはカメラに映ってないって言って、保険詐欺だよね

 

And though underexposed, I could see from the quality

全部見てないけどクオリティーでわかるよ

 

His K Records T-shirt and you holding his hand

KレコーズのTシャツとキミが握る彼の手

 

And I know he took you to the beach

ビーチに連れて行ってもらったんだね

 

I can tell from how you bite on your cheek

キミが神経質そうに頬を噛んでるから

 

Every time the san falls from your insoles

キミのインソールから砂が出て来るたびに

 

And when our eyes meet

そして、僕達の目が合うと

 

All I can read is, "You're the B-side"

僕は読めるよ「あなたはB面」

 

I said "It's not what you like" its what you're like as a person"

僕は言ったんだ「好きなものじゃなくて、キミがどんな人間なのかが重要」って

 

Well, I need new hobbies, that's one thing for certain

そう、新しい趣味が必要なのかな、それは絶対で

 

"Not what you like, but what's you're like as a person"

「好きなものじゃなくてキミがどんな人間なのかが重要なんだ」

 

Well, I need new hobbies, that's one thing for certain

そう、新しい趣味が必要なのかな、それは確実なんだ

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

See You Tomorrow