カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~She Bop~ Cyndi Lauper

 

 

 

Well I see 'em every night in tight blue jeans

そう、夜な夜なゲイ雑誌を見て

 

In the pages of a Blueboy magazine

ピチピチのブルージーンズの男の子達を見てるの

 

Hey I've been thinking of a new sensation

ずっと新しいセンセーションのことが頭にあって

 

I'm picking up the good vibrations

私はご機嫌なバイブレーションを感じ取ってるの

 

Oop she bop she bop

女の子だから楽しくやるのよ

 

Do I wanna go out with a lion's roar?

ライオンみたいに吠えて街に出たいって?

 

Nah I wanna go south and get me some more

いや、下に行ってもう少し楽しみたいの

 

Hey they say that a stitch in time saves nine

今日の一針明日の十針だって言うでしょ?

 

They say I better stop or I'll go blind

やめないと目が見えなくなるって言われるけど

 

Oop she bop she bop

女の子だから楽しくやるの

 

 

 

She bop he bop a we bop

女の子も男の子もみんな踊って

 

I bop you bop a they bop

私もあなたもあの子達も楽しんで

 

Be bop be bop a lu bop

ビーバッパルーパって

 

I hope he will understand

わかってもらえないかな?

 

She bop he bop a we bop

女も男もみんなで踊って

 

I bop you bop a they bop

私もあなたもあの子達も楽しんで

 

Be bop be bop a lu she bop

ビーバッパルーシバ

 

Oh she did it she bop

楽しんじゃったわ

 

 

 

Hey  hey they say I better get a chaperone

おかしなところをいじるのがやめられないの

 

Because I can't stop messing with the danger zone

だって、私には付き人が必要だって言われるけど

 

Hey I won't worry and I won't fret

そんなの気にしないわ

 

Ain't no law against it yet

まだそれを禁じる法律なんてないでしょ

 

Oop she bop she bop

女の子だから楽しむのよ

 

 

 

She bop he bop a we bop

女の子も男の子もみんな踊って

 

I bop you bop a they bop

私もあなたもあの子達も楽しんで

 

Be bop be bop a lu bop

ビーバッパルーパって

 

I hope he will understand

わかってもらえないかな?

 

She bop he bop a we bop

女も男もみんなで踊って

 

I bop you bop a they bop

私もあなたもあの子達も楽しんで

 

Be bop be bop a lu she bop

ビーバッパルーシバ

 

Oh she did it she bop

楽しんじゃったわ

 

She bop he bop a we bop

女の子も男の子もみんな踊って

 

I bop you bop a they bop

私もあなたもあの子達も楽しんで

 

Be bop be bop a lu bop

ビーバッパルーパって

 

I hope he will understand

わかってもらえないかな?

 

She bop he bop a we bop

女も男もみんなで踊って

 

I bop you bop a they bop

私もあなたもあの子達も楽しんで

 

Be bop be bop a lu she bop

ビーバッパルーシバ

 

Oh she did it she bop

楽しんじゃったわ

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

See You Tomorrow