カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~Love Brand New~ Bob Moses

 

 

 

Girl, this is our town

ねえ、これは僕達の街なんだ

 

Back seat with the top down

頭を下げた後部座席

 

Got the radio up loud

ラジオの音量を上げて

 

We're running

僕達は走ってる

 

We drive from the west side

僕達は西側からドライブして

 

On back to the east side

東側に戻る

 

No thrill that we can't find

僕達が見つけられないスリルなんてないんだ

 

It's coming

来てるぞ

 

We were halfway through

僕達は中間まで通り抜けて

 

Making love, making love brand new

愛し合って、愛を新しくするんだ

 

And if the end comes soon

もしも終わりがすぐに来るのなら

 

I'll be here, I'll be here with you

僕はここにいるんだ、僕はキミとここにいるんだ

 

 

 

Making love, making love brand new

愛しあって、愛を新しくするんだ

 

Love brand new

新しい愛を

 

 

 

Run through all the red lights

赤信号を全て走り抜ける

 

Still up with the sunrise

未だに日の出が上がってる

 

White lines in the hillside

山腹の白い線

 

Keep coming

来続けている

 

Your light never burns out

キミの明かりが燃え尽きることはないよ

 

I don't wanna come down

冷たくなんてないんだよ

 

Can't lose what we just found 

ただ、僕達が見つけたものを失うことはできない

 

For nothing

理由もなくね

 

We were halfway through

僕達は中間まで通り抜けて

 

Making love, making love brand new

愛し合って、愛を新しくするんだ

 

And if the end comes soon

もしも終わりがすぐに来るのなら

 

I'll be here, I'll be here with you

僕はここにいるんだ、僕はキミとここにいるんだ

 

 

 

Making love, making love brand new

愛しあって、愛を新しくするんだ

 

Love brand new

新しい愛を

 

 

 

We were halfway through

僕達は中間まで通り抜けて

 

Making love, making love brand new

愛し合って、愛を新しくするんだ

 

And if the end comes soon

もしも終わりがすぐに来るのなら

 

I'll be here, I'll be here with you

僕はここにいるんだ、僕はキミとここにいるんだ

 

We were halfway through

僕達は中間まで通り抜けて

 

Making love, making love brand new

愛し合って、愛を新しくするんだ

 

And if the end comes soon

もしも終わりがすぐに来るのなら

 

I'll be here, I'll be here with you

僕はここにいるんだ、僕はキミとここにいるんだ

 

 

 

Making love, making love brand new

愛しあって、愛を新しくするんだ

 

Love brand new

新しい愛を

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

See You Tomorrow