カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~Skin Tight~ Revyn Lenae

 

 


 

 

Hope you understand we won't go as fast

すぐに進むわけじゃないってわかってほしいの

 

Hold me while you can, hold me while you can

できるだけ、私を抱きしめて

 

I'll still be your friend, you come back again

まだ、あなたの友達でいるから戻ってきて

 

Hold me while you can, hold me while you can

できるだけ、私を抱きしめてて

 

 

 

I'm now skin tight

肌に触れるくらいに近く感じる

 

Are you out, come back

外にいるのなら戻ってきて

 

Cutie pie, all mine

愛しい人よ、全て私のもの

 

Attitude, my type

その態度が私のタイプなの

 

Who could've thought? it's not black or white

誰も思ってなかった?ハッキリしてないし

 

Now every time that I took you back

でもあなたを連れ戻したところで

 

If I called would you spend the night?

もしも連絡したら夜を一緒に過ごしてくれる?

 

Can't be myself if I'm not that nice

親切になれないの、私らしくない

 

Hope you understand we won't go as planned

計画通りにいかないって、わかって欲しいの

 

Hold me while you can, hold me while you can

できるだけ、私を抱きしめて

 

I'll still be your friend, you come back again

まだ、あなたの友達でいるから戻ってきて

 

Hold me while you can, hold me while you can

できるだけ、私を抱きしめて

 

 

Put your feelings aside

その気持ちは置いて

 

Boy, make the drive, you told me, just ask

ねえ、前に進みましょう、声をかけてってあなたは言ったじゃない

 

'Cause you know how I like it

だって、私が好きなことをあなたはわかるでしょ?

 

Swallow your pride, won't cover my tracks

プライドは捨てて、私の居場所は隠してないんだから

 

I care for you, no one else

あなたのことが大切なの、他の誰よりも

 

You deserve someone new

あなたには新しい恋人が必要なの

 

If I can't call you, I won't shake it

もしも連絡できなくても、私は離れないわ

 

Even though you should leave me for good

あなたはもう、私を忘れた方が良いんだけど

 

 

 

Hope you understand we won't go as planned

計画通りにいかないって、わかって欲しいの

 

Hold me while you can, hold me while you can

できるだけ、私を抱きしめて

 

I'll still be your friend, you come back again

まだ、あなたの友達でいるから戻ってきて

 

Hold me while you can, hold me while you can

できるだけ、私を抱きしめて

 

 

 

Skin tight

肌に触れるほど近い

 

Are you out? come back

外にいるなら戻ってきて

 

Skin tight

肌に触れるほど近い

 

Are you out? come back

外にいるの?戻ってきてよ

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

See You Tomorrow