カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~My Life~ Mark Tuan

 

 

 

Sometimes I look at myself it's 

時々、自分を見ると

 

A little bit selfish

少し自己中心的に思えるんだ

 

I tried but I can't win

どうしてもうまくいかない

 

You don't even know

キミにはわからないさ

 

How could somebody look at me

他の人の目からは

 

And think that I'm happy

僕は幸せに見えるらしい

 

I haven't been laughing

最後に笑ったのって

 

Too much anymore

いつだったろう

 

 

 

I seem okay when I'm sitting here with all my friends

友達に囲まれて、ここで座ってる様子は普通なんだ

 

Easy to say when you're looking from the outside in

側から見ればそんなの

 

I'll never change, loving myself is all pretend

僕は一生変われない、上部だけの自己愛だから

 

And I might never cause

永遠に無理なんだろう、だって

 

 

 

I tried everything to please you

キミを喜ばせるためになんでもしたつもりさ

 

I forgot to think of me too

自分のことを忘れてたみたいなんだ

 

Woke up and realized

でも起き上がって気づいた

 

This is my life

これは僕の人生だって

 

And every time that I felt hopeless

絶望を感じるたびに

 

I fucked myself up to keep on going

自分を奮い立たせて前に進むんだ

 

Woke up and realized

起き上がって気づいた

 

This is my life

これは僕の人生だって

 

 

 

Sometimes I wish I was different

時々、違う人だったらって思うんだ

 

And someone would listen

だったら僕の声は聞き入れられるんじゃないかって

 

It's hard to explain it

うまく説明できない

 

You don't even

キミにはわからないよ

 

Last time I told you I missed you

最後に、恋しいってキミに伝えたら

 

It turned to an issue

それが元凶になったんだ

 

Guess I was mistaken

誤解されたんだろう

 

I'll leave you alone

だからキミを独り残して

 

 

 

I seem okay when I'm sitting here with all my friends

友達に囲まれて、ここで座ってる様子は普通なんだ

 

Easy to say when you're looking from the outside in

側から見ればそんなの

 

I'll never change, loving myself is all pretend

僕は一生変われない、上部だけの自己愛だから

 

And I might never again

永遠に無理なんだろう

 

I tried everything to please you

キミを喜ばせるためになんでもしたつもりさ

 

I forgot to think of me too

自分のことを忘れてたみたいなんだ

 

Woke up and realized

でも起き上がって気づいた

 

This is my life

これは僕の人生だって

 

And every time that I felt hopeless

絶望を感じるたびに

 

I fucked myself up to keep on going

自分を奮い立たせて前に進むんだ

 

Woke up and realized

起き上がって気づいた

 

That This is my life

これは僕の人生だって

 

 

 

This is my life

これが僕の人生

 

This is my life

これが僕の人生なんだ

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

See You Tomorrow